مدیریت اسناد

اتوماسیون مکاتبات

اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات را می توان در طیف وسیعی از صنایع و سازمانها استفاده کرد. همچنین یک ابزار ایده آل برای مشاغلی است که به عملیات مبتنی بر کاغذ تکیه می کنند

درست است، اتوماسیون مکاتبات یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های سیستم‌های اداری می‌باشد و برای بهبود کارایی و دقت در مدیریت گردش نامه‌ها و ارجاعات، از آن استفاده می‌شود. این سیستم برای انواع سازمان‌ها مانند شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، دولتی‌ها و غیره قابل استفاده است. با استفاده از سیستم اتوماسیون مکاتبات، فرآیندهای ارجاعات و گردش نامه‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شوند و همچنین امکان پیگیری وضعیت نامه‌ها و ارجاعات برای کاربران فراهم می‌شود. این سیستم می‌تواند بهبود کیفیت و کارایی ارجاعات و گردش نامه‌ها را بهبود بخشیده و همچنین زمان و هزینه‌های مرتبط با مکاتبات را کاهش دهد.

با استفاده از سیستم اتوماسیون نامه نگار، می توان عملیات مبتنی بر کاغذ را به صورت کامل حذف کرد. با این سیستم، می توانید نامه ها، ارجاعات و گردش کارهای مختلف را به صورت الکترونیکی مدیریت کنید و نیازی به چاپ و حمل دستی نامه ها ندارید. این کار برای سازمان ها هم از نظر زمانی و هم از نظر هزینه بسیار صرفه جویی می کند. علاوه بر این، این سیستم از امنیت بالایی برخوردار است و از از دست رفتن و یا دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری می کند.


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-