سخت افزار

مشخصات سخت افزاری و رایانه ای توصیه شده

مشخصات سخت افزاری و رایانه ای توصیه شده

  توجه داشته باشید

برای مرور سریع کلیه ارائه دهندگان سخت افزار و پرداخت هایی که در حال حاضر با Vend on iPad ، Mac یا PC کار می کنند ، راهنمای سخت افزار Vend را در وب سایت ما بررسی کنید.

در زیر لیستی از سخت افزارهای پیشنهادی وند آورده شده است ، در اینجا می توانید مجموعه ای از چاپگرها ، اسکنرها ، کشو های نقدی و چاپگرهای لیبل را ببینید که با وند کار می کنند.

اگر می خواهید این سخت افزار را خودتان تنظیم کنید ، می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه در زیر ، دستورالعمل های مرحله به مرحله را دنبال کنید.

اگر شما یک فروشگاه بزرگتر با نیازهای پیچیده تر هستید یا به کمک های حضوری احتیاج دارید ، کارشناسان Vend ما برای کمک به اینجا هستند. آنها می توانند دردسرهای تهیه و تنظیم سخت افزار در فروشگاه شما را به طور کامل برطرف کنند. مطلع در تماس با یک کارشناس قارچ Vend به ترتیب یک ملاقات حضوری با شرکت .


 

رایانه ها و رایانه های لوحی

Vend برای طراحی در مرورگر طراحی شده است. این بدان معنی است که در اکثر رایانه ها اجرا می شود. ما توصیه هایی برای اطمینان از بهره‌مندی بیشتر از وند ارائه داده ایم.

 

سیستم عامل

سکوپنجره هامکاپل
سیستم عاملویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز 10 یا Microsoft Surface Pro. .Mac OSX Mountain Lion، Mavericks، Yosemite، El Capitan، Sierra.iOS 11 یا بالاتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Vend در iPad ، اینجا را کلیک کنید. یا از سایت www.vendhq.com/ipad-pos دیدن کنید
مرورگر

Google Chrome 49+

80+ لبه

Firefox 72+

Google Chrome 49+ و Safari 10

80+ لبه

Firefox 72+

اختصاصی وند برنامه ثبت اپل و موبایل سافاری 9
چاپستاره TSP100 (143) LAN یا Epson TM-T88V LAN. در صورت تمایل می توانید از مدل USB Star TSP100 (143) نیز استفاده کنید.ستاره TSP100 (143) LAN یا Epson TM-T88V LAN. در صورت تمایل می توانید از مدل USB Star TSP100 (143) نیز استفاده کنید.برای چاپگرهای مستقر در شبکه LAN ، Star TSP100 (143) یا Epson TM-T88V را توصیه می کنیم. اگر مایل به استفاده از چاپگر بلوتوث برای iPad خود هستید ، Star 650II BTI یا mPOP Star را پیشنهاد می کنیم. توجه: چاپگرهای USB با iPad پشتیبانی نمی شوند.

 

لوازم جانبی

لوازم جانبی چیزهایی مانند چاپگرهای دریافت ، اسکنر و کشو های نقدی هستند. به عبارت دیگر ، مواردی که با استفاده از رایانه یا iPad خود برای بهبود کارایی از آنها استفاده می کنید.

در زیر لیستی از سخت افزارهای پشتیبانی شده با Vend برای Windows ، Mac و iPad آورده شده است:

 

چاپگرهای رسید

چاپگرهای دارای Windows پشتیبانی:

چاپگرهای پشتیبانی شده مک:

چاپگرهای پیشنهادی iPad:

سایر اطلاعات مهم:

  • اگر قصد استفاده از کشو پول دارید ، اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما دارای درگاه RJ12 باشد. وصل کردن یک کابل RJ12 از کشو های نقدی به چاپگر رسید شما اجازه می دهد تا کشوی نقدی بعد از چاپ رسید به صورت خودکار باز شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پیمایش به بخش نقدی کش در زیر مراجعه کنید. 
  • چاپگرهای Windows و Mac به جدیدترین درایورها برای اجرا نیاز دارند. برای بارگیری و نصب این درایورها ، دستورالعمل های ویژه چاپگر پشتیبانی شده خود را از اینجا انتخاب کرده و دنبال کنید.

ارائه دهنده از سریال / موازی سازگار با چاپگرهای USB پشتیبانی نمی کند.


 

اسکنر بارکد

اسکنرهای پشتیبانی شده با ویندوز:

اسکنرهای پشتیبانی شده مک:

اسکنرهای پشتیبانی شده با iPad:

برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم این اسکنرهای پشتیبانی شده با وند ، این صفحه را از اینجا ببینید .


 

کشوهای نقدی

وند از دو کشوی نقدی یعنی Star SMD2-1214 و Star SMD2-1317 پشتیبانی می کند . علاوه بر این دو ، می توانید از iPad mPOP (بلوتوث) نیز برای iPad استفاده کنید که یک دستگاه چاپگر دریافت و کشوی نقدی در یک دستگاه است.

اینها می توانند از طریق کابل RJ12 به پرینتر گیرنده شما متصل شوند و با ویندوز ، مک یا آی پد کار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کشو های نقدی و نحوه تنظیم آنها با چاپگر دریافت خود ، اینجا را کلیک کنید.


 

برچسب های بارکد

وند دارای یک ژنراتور بارکد داخلی است تا SKU های شما را به بارکد تبدیل کند و آنها را به برگه های برچسب یا چاپگر اختصاصی برچسب چاپ کند.

برای چاپ بارکد ، ما Dymo 450 Turbo را توصیه و پشتیبانی می کنیم .

Dymo 450 Turbo برای ویندوز و مک نیز موجود است و از طریق USB به رایانه شما متصل می شود. برای راهنمایی گام به گام در مورد نحوه تنظیم Dymo برای Mac یا Windows ، این مقاله های مرکز راهنمایی را در اینجا بررسی کنید.

در حالی که Dymo از طیف وسیعی از اندازه های مختلف برچسب پشتیبانی می کند ، ما می توانید برچسب های 11352 ، 30336 یا 1738541 Dymo را برای استفاده با وند توصیه کنید.

سایر اطلاعات مهم:

  • برچسب های چاپ شده از وند در قالب بارکد کد 128 وجود دارند و توسط اکثر اسکنرهای 2D قابل خواندن هستند.
  • برچسب های کوچکتر از 21 میلی متر در وند پشتیبانی نمی شوند.

آیا این به پرسش شما پاسخ داد؟
سوالات بیشتری دارید؟ با ما تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

فروشگاه اینترنتی
صندوق فروشگاهی ابری
مدیریت ناوگان(لجستیک)
-