شرایط استفاده

مقررات

این شرایط آخرین بار در تاریخ 17 مارس 2020 ، با تغییر اعمال شده در نیمه شب (در منطقه زمانی شما) در تاریخ 17 آوریل 2020 یا بلافاصله برای مشتریانی که با یک ویندوز برای محاکمه ثبت نام کرده اند یا مشتریانی که حساب خود را در 17 مارس 2020 فعال می کنند ، به روز شدند.

خلاصه 

مقررات

این شرایط استفاده ("شرایط") شرایط و ضوابط استفاده شما از خدمات ارائه شده توسط  فروش باکس را ارائه می دهد. در استفاده از خدمات فروش باکس، تصدیق می کنید که این شرایط را خوانده و درک کرده اید ، و به نظر می رسد که به نمایندگی از هر شخص یا موجودیتی که در آن از خدمات ارائه شده استفاده می کنید ، با این شرایط موافقت کرده اید.

اگر با هیچ یک از این شرایط موافق نیستید ، پس نباید از خدمات فروش باکس استفاده کنید. کلیه حقوقی که صریحاً در این شرایط به کاربران اعطا نشده است توسط وند محفوظ است.

ما ممکن است گاه به گاه این شرایط را تغییر دهیم ، و تلاش خواهیم کرد تا از طریق ایمیل یا با نمایش پیام هنگام استفاده از خدمات ارائه دهنده ، چنین تغییراتی را به شما اطلاع دهیم. اگر همچنان به استفاده از خدمات فروش باکساستفاده کنید ، استفاده شما با شرایط به روز انجام خواهد شد.

تعاریف

برای کمک به شما در خواندن و درک این شرایط ، تعاریف برخی اصطلاحات اصلی را در زیر آورده ایم:

"مشتری" به فروش باکس شخص یا اشخاصی است که ثبت نام کرده اند تا با ایجاد یک حساب کاربری فروش باکس، از خدمات Vend استفاده کنند. اگر فردی از طرف کارفرمای خود یک حساب کاربری ایجاد کند ، کارفرما مشتری تلقی می شود و مطابق این شرایط خواهد بود.

"کاربر مجاز" به معنی هر شخص یا نهادهایی است که مشتری مجاز به استفاده از خدمات ارائه دهنده از طرف خود است. این شامل مدیر اصلی (همانطور که مشتری تعیین کرده است) و سایر کارمندان و پرسنل مشتری است که مجاز به استفاده از خدمات Vend از طرف مشتری هستند ، اما همچنین شامل شرکای پشتیبانی و شخص ثالث دیگری نیز می باشد که مشتری با آنها اشتراک می کند. جزئیات (و مشتری در قبال رفتار آنها).

"ما" یا "واند" eans Vend Limited (شماره شرکت 2212542 نیوزلند) و هر یک از شرکت های مرتبط ما.

"خدمات خدمات" به معنی نقطه فروش و خدمات مدیریت و مدیریت موجودی وند ، و هرگونه ویژگی ، فناوری یا کارایی ارائه شده توسط آن محصولات یا خدمات است که هر از چند گاهی توسط ما ارائه می شود ، از جمله برنامه های Vend Register یا فروش POS iOS ("برنامه ها ") و vendhq.com (" وب سایت "). استفاده شما از سرویس Vend نیز مشمول هرگونه هزینه یا محدودیتی خواهد بود که در مورد طرح Vend که خریداری کرده اید اعمال می شود.

"شما" به معنی مشتری است و (درجایی که زمینه اجازه می دهد) شامل همه کاربران مجاز می شود.

اطلاعات حساب

برای دسترسی و استفاده از خدمات خدمات Vend باید 18 سال یا بالاتر داشته باشید. شما موافقت می کنید که اطلاعات درست ، دقیق ، فعلی و کامل حساب کاربری را ارائه داده و اطلاعات حساب خود را به روز و فوراً به روز کنید تا از صحت ، صحت ، دقیق ، فعلی و کامل باقی بمانید. ما از آن اطلاعات برای تماس با شما گاه به گاه استفاده خواهیم کرد (از جمله با ارسال اعلانهای شما مطابق با این شرایط در رابطه با ، به عنوان مثال تعلیق حساب شما یا تغییر در برنامه شما) ، بنابراین مهم است که همه مخاطبین خود را حفظ کنید. جزئیات و اطلاعات مربوط به مدیر اصلی و سایر کاربران مجاز ، به روز است.

شما نماینده و تضمین می كنید كه در هیچ كشورهای تحت تحریم آمریكا یا در لیست های احزاب ممنوع یا محدود دولت ایالات متحده قرار ندارید.

استفاده از حساب کاربری خود

وند به شما مجوز محدود ، غیر انحصاری ، غیرقابل انتقال ، قابل جابجایی برای استفاده از خدمات Vend (با توجه به نوع حساب شما) را برای اهداف با مشتری و به موجب این شرایط اعطا می کند.

شما مسئول هرگونه فعالیت یا فعالیت انجام شده در حساب خود (چه بصورت آنلاین و چه با تماس با مرکز تماس با ما) از جمله هرگونه تغییر ایجاد شده ، و ورود یا تغییر یا دسترسی یا دسترسی به هرگونه اطلاعات یا اطلاعات موجود در حساب خود توسط هر یک از مجازین خود هستید. کاربران به طور خاص ، تماس اصلی ما با شما مدیر اصلی اصلی نامزد شما خواهد بود که از طرف شما مجاز به ایجاد تغییرات ، دستورالعمل ها و دریافت اعلان ها از طرف شما خواهد بود.

اگر:

  • شما یک کاربر مجاز هستید که به نفع مشتری می توانید از خدمات Vend استفاده کنید یا به آنها دسترسی داشته باشید ، بنابراین شما وظیفه دارید اطمینان حاصل کنید که این کار را از مشتری مربوطه انجام داده اید (از جمله مجوزهای لازم برای دسترسی ، اصلاح یا حذف داده ها یا ایجاد اطلاعات). تغییر در حساب مشتری)؛ یا
  • شما مشتری هستید ، پس شما مسئولیت مجوز استفاده یا دسترسی به خدمات ارائه شده توسط هر کاربر مجاز را دارید و وند را در برابر هرگونه ادعا یا ضرر مربوط به استفاده کاربر یا دسترسی به حساب کاربری خود جبران می کنید.

ما مسئولیتی در قبال مشتری به جز مشتری نخواهیم داشت و خدمات فروشنده و این شرایط صرفاً به سود مشتری و نه برای هر کاربر مجاز مجاز در نظر گرفته شده اند.

لغو حساب

ما می توانیم حساب خود را در هر زمان و به صورت مکتوب به شما اطلاع دهیم و یا آن را تعلیق کنیم. این پایان در پایان دوره اشتراک پرداخت شده فعلی شما مؤثر خواهد بود. ما همچنین ممکن است حساب شما را فوراً لغو یا به حالت تعلیق در آوریم ، اگر به صلاحدید ما:

  • شما مرتکب نقض مادی یا مداوم این شرایط یا اصطلاحات دیگری شده اید که در استفاده شما از خدمات ارائه دهنده کاربرد دارد
  • ما درنظر می گیریم که ارائه خدمات Vend یا استفاده از آنها در قلمرو یا صلاحیت شما قانون قانونی را نقض خواهد کرد.
  • ما تصمیم می گیریم که خدمات Vend را از قلمرو یا حوزه قضایی شما خارج کنیم. یا
  • شما نمی توانید محدودیت ها و محدودیت هایی را اعمال کنید (به عنوان مثال ، تعداد کاربران ، ثبت ها یا معاملات) مربوط به برنامه Vend خود.

شما حق دارید در هر زمان حساب خود را با وند لغو کنید. هنگام وارد شدن به حساب خود از طریق برنامه ها یا وب سایت ، می توانید حساب خود را با دنبال کردن اعلان ها لغو کنید. اگر حساب خود را قبل از پایان ماه جاری یا سال پرداخت شده خود لغو کنید ، فسخ شما بلافاصله عملی خواهد شد و شما حق دریافت بازپرداخت هزینه های پرداخت شده از قبل را نخواهید داشت (مگر اینکه ما با آن موافقت کنیم).

اگر حساب کاربری شما لغو شود ، حساب شما غیرفعال می شود و کلیه حقوق شما در این شرایط اعطا می شود بلافاصله به پایان می رسد (جز در حدی که لازم است آنها در رابطه با ذخیره مداوم داده های شما ادامه دهند. تاریخ حذف دائمی). ما مسئولیت هر گونه ضرر و زیان متعاقب یا در نتیجه ابطال حساب شما نیستیم و مسئولیت این است که اطمینان حاصل کنیم که هر محتوا یا داده مورد نیاز شما قبل از لغو صادرات ، پشتیبان گیری یا همانند سازی شده است.

هزینه و مالیات

هزینه هایی که برای استفاده از خدمات Vend در نظر گرفته شده است در وب سایت (یا همانطور که در مورد برخی از برنامه های اختصاصی به شما اطلاع داده می شود) ("هزینه") تعیین شده و در معرض تغییر قرار می گیرند. ما می توانیم هزینه‌ها را تغییر دهیم و / یا بسته های جدید قیمت را در هر زمان و با اعلام قبلی 30 روز به شما معرفی کنیم (از طریق ایمیل به مدیر اصلی خود یا با نمایش پیام در دفعه بعدی که از خدمات Vend استفاده می کنید). شرایط جدید قیمت یا بسته بندی قیمت از زمان انقضاء آن مطلع می شود ، مگر اینکه قبل از شروع تغییرات ، حساب خود را لغو کنید. همچنین ، اگر تصمیم دارید طرح / بسته خود را تغییر دهید (یا در صورت فعال شدن مجدد برنامه خود پس از لغو) ، بلافاصله هزینه های جدید اعمال می شود. هزینه ها از قبل به صورت ماهانه یا سالانه شارژ می شوند و قابل استرداد نیستند ، از جمله اگر فقط بخشی از ماه یا سال را استفاده می کنید. " اشتراک برای خدمات Vend. اگر نمی خواهید اشتراک شما در پایان دوره اشتراک پرداخت شده پس از آن تمدید شود ، باید حساب خود را قبل از پایان دوره اشتراک پرداخت شده فعلی خود لغو کنید. مگر در مواردی که طبق قانون مقرر شده باشد ، ما در رابطه با خدمات Vendnd بازپرداخت ارائه نمی دهیم. برای پرداخت کلیه هزینه ها ، شماره کارت اعتباری معتبر لازم است.

اگر تأخیر در پرداخت هرگونه هزینه دارید ، ممکن است ما مبلغ دیرتر از 20 دلار دیگر را بپردازیم (به استثنای GST ، در صورت وجود) یا حداکثر 1.5٪ از هزینه های پرداخت نشده.

اگر شما یک آزمایش آزمایشی رایگان از خدمات Vend (در وب سایت یا برنامه ها) ارائه داده اید ، محاکمه رایگان از روزی که حساب شما باز شود شروع می شود و در پایان دوره آزمایشی منتشر شده پایان می یابد. اگر مایل به استفاده از خدمات Vend در پایان دوره آزمایشی رایگان هستید ، باید جزئیات کارت اعتباری معتبر را ارائه دهید (مگر اینکه تصمیم به استفاده از خدمات رایگان وند را که ممکن است هر از گاهی ارائه دهید) بگیرید. اگر تصمیم به ادامه خدمات ارائه دهنده خدمات نگرفتید ، پس از پایان جلسه آزمایشی رایگان ، حساب شما (و کلیه اطلاعات مرتبط با آن) حذف می شود.

مگر در مواردی که بیان شده باشد ، هزینه ها منحصر به تمام مالیات ها هستند ، و شما مسئولیت هر گونه مالیاتی که ممکن است بوجود بیاید را بر عهده دارید. شما وند را در برابر هرگونه مطالبه ای از طرف سازمان امور مالیاتی برای هرگونه هزینه های پرداختی ، فروش ، استفاده ، کالاها و خدمات ، ارزش افزوده یا سایر مالیات یا عوارض ، و هرگونه مجازات و / یا بهره جبران می کنید ، بی ضرر می دانید. اگر شما را ملزم به استعفا یا کسر مالیات از هزینه ها می کنید ، مبلغ اضافی اضافی را که برای اطمینان از دریافت کل مبلغ دریافت شده اما برای کسر هزینه لازم است ، به شما می پردازید.

اگر در خارج از نیوزیلند واقع شده اید ، پرداخت هزینه های شما می تواند به تشخیص بانک شما هزینه های اضافی بانکی را متحمل شود. هزینه های بانکی ممکن است برای تبدیل ارز و تسویه حساب های بین المللی باشد. و حتی اگر توسط واند به ارز محلی خود شارژ شوید ، ممکن است هزینه شما همچنان هزینه اضافی داشته باشد. اگر هزینه صورتحساب کارت اعتباری شما با فاکتور وانت شما متفاوت است ، لطفا در وهله اول با بانک خود تماس بگیرید. وند مسئولیتی در قبال هزینه های اضافی تراکنش بانکی که ممکن است هزینه آن باشد ، ندارد.

شما ممکن است هر زمان که بخواهید حساب خود را ارتقا یا پایین آورید

شما می توانید در هر زمان و با دنبال کردن اعلان ها هنگام ورود به حساب خود ، حساب خود را ارتقا یا پایین آورید.

به روز رسانی یا تخفیف بلافاصله عملی می شود. اگر حساب خود را پایین بیاورید ، هیچ بازپرداختی راجع به هر بخش غیرقابل استفاده از هر پیشنهاد حساب بالاتر پرداخت نمی شود. اگر حساب خود را به روز کنید ، مانده موجود برای بقیه مدت اعتبار به حساب شما واریز می شود. سپس ما بلافاصله کارت اعتباری شما را برای هر مبلغ خالص ناشی از به روزرسانی شارژ می کنیم و تاریخ تمدید حساب شما به روز صورتحساب در دسترس بعدی بازنشانی می شود.

پایین آوردن حساب شما ممکن است باعث از بین رفتن محتوا ، ویژگی ها یا ظرفیت حساب شما شود و تعداد ثبت ها ، کاربران و / یا تراکنشی را که می توانید استفاده یا پردازش کنید ، کاهش دهد. اگر تصمیم به کاهش حساب کاربری خود گرفتید ، وند مسئولیتی در قبال از دست رفتن داده ها ، محتوا ، ویژگی ها یا ظرفیت نمی پذیرد.

محدودیت ها و استفاده معقول را برنامه ریزی کنید

خدمات ارائه دهنده خدمات در طیف وسیعی از بسته ها / برنامه ها موجود است و گزینه هایی را در رابطه با تعداد فروشگاه ها ، ثبت ها و کاربرانی که می توانید داشته باشید ، تعداد و ارزش کل معاملات انجام شده را می توانید در خدمات ارائه دهنده خدمات و ویژگی ها و خدماتی که به آنها دسترسی دارید ، و هزینه ای که پرداخت می کنید ، همانطور که در وب سایت ما هر از گاهی توضیح داده می شود (یا در مورد برخی از برنامه های اختصاصی به شما اطلاع داده می شود). ما ممکن است محدودیت های برنامه را در هر زمان (به عنوان مثال ، با افزایش ، کاهش یا حذف محدودیت ها) با به روز کردن توضیحات طرح در وب سایت خود به روز کنیم (یا در صورت برخی از برنامه های اختصاصی به شما اطلاع دهیم). انتظار می رود از دفعه بعدی که از خدمات Vend استفاده می کنید محدودیت های برنامه به روز شده را رعایت کنید. شما موافقت می کنید که ما ممکن است از اطلاعات ایجاد شده توسط استفاده شما از خدمات استفاده کنیم (به عنوان مثال ،

ما ممکن است از شما بخواهیم اگر در هر زمان از محدوده هایی که برای طرح شما اعمال می شود ، حساب Vend خود را به یک برنامه جدید ارتقا دهید.

ما همچنین حق داریم حساب شما یا استفاده شما از سرویس Vend را به حالت تعلیق یا محدود کردن بگذاریم ، یا ادغام های شخص ثالثی را که دارید ، غیرفعال کنید ، در آنجا که ما معتقدیم استفاده شما عادلانه یا معقول نیست و یا ممکن است باعث تخریب خدمات ارائه دهنده شود. به سایر کاربران این شامل شرایطی است که استفاده شما (یا ادغام حساب شما با شخص ثالث) باعث ایجاد خطر امنیتی یا در دسترس بودن برای وند یا سایر مشتریان ما می شود ، ثبات یا عملکرد سیستم های ما را تحت تأثیر قرار می دهد (یا ممکن است تأثیر بگذارد) یا به عدم تناسب نیاز داشته باشد. منبع تحویل (به عنوان مثال ، از نظر شرایط ذخیره سازی یا پردازش ، درخواست های پشتیبانی یا نمایش داده شدگان مرکز راهنما).

اگر از یک برنامه رایگان استفاده می کنید ، علاوه بر سایر شرایط و ضوابط مندرج در این شرایط ، شرایط دیگری وجود دارد که برای شما اعمال می شود:

  • برنامه های رایگان منوط به حداکثر دوره استفاده منتشر شده است (که ممکن است هر از گاهی تغییر کند). پس از حداکثر دوره استفاده منتشر شده ، ممکن است از شما سؤال شود که آیا می خواهید حساب خود را لغو کنید یا به یک برنامه پرداخت شده ارتقا دهید.
  • اگر به مدت شش (6) ماه از حساب کاربری خود استفاده نکردید یا وارد حساب کاربری خود نمی شوید ، ممکن است ما با اخطار 30 روزه شما را به عنوان "غیرفعال" با حساب شما "غیرفعال" رفتار کنیم و دائماً حساب شما (و کلیه اطلاعات مرتبط با آن) را حذف کنیم. .

خدمات ارائه دهنده "همانطور که هست" ارائه می شود

خدمات ارائه دهنده خدمات بر اساس "همانطور که هست" و "در دسترس" ارائه می شود و استفاده شما از آنها با خطر کامل شما روبرو است. به ویژه ، این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که استفاده شما از خدمات Vend با کلیه قوانین یا مقررات مربوط به شما و شغل شما مطابقت دارد ، و به شما امکان می دهد هرگونه تعهد قانونی را که ممکن است داشته باشید برآورده کنید. این قوانین ممکن است شامل الزامات مربوط به محل نگهداری یا ذخیره اسناد حسابداری ، مالیات و / یا معاملات باشد. ما هیچگونه تضمینی در رابطه با توانایی شما در پیروی از قوانینی که در هنگام استفاده از خدمات ارائه دهنده برای شما اعمال می شود ، ارائه نمی دهیم.

ما سعی خواهیم کرد به سرعت (در ساعات عادی کار) به کلیه موارد فنی که در رابطه با خدمات Vend ارائه می شود بپردازیم.

ما تضمین نمی كنیم كه: (الف) خدمات ارائه دهنده خدمات الزامات خاص شما را برآورده سازند. (ب) خدمات ارائه دهنده بدون وقفه ، به موقع ، ایمن و بدون خطا خواهد بود. (ج) خدمات ارائه شده دقیق یا قابل اطمینان خواهند بود. (د) كیفیت هر كالا ، خدمات ، اطلاعات یا سایر مواد خریداری شده یا به دست آمده از طریق خدمات ارائه دهنده ، انتظارات شما را برآورده خواهد كرد. یا (ه) هرگونه خطایی در خدمات ارائه دهنده اصلاح می شود.

شما تأیید می کنید که وند ممکن است از تأمین کنندگان شخص ثالث برای ارائه سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه ، اتصال ، ذخیره سازی و سایر فناوری ها به منظور ارائه خدمات Vend استفاده کند. اعمال و عدم وجود این تأمین کنندگان شخص ثالث ممکن است خارج از کنترل وند باشد و وند هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت و خسارت وارده در اثر هرگونه عمل یا عدم تأمین هر شخص ثالث شخص ثالث نمی پذیرد ، مگر اینکه به صراحت تصریح شود. توافق نامه یا کتبی بین طرفین.

از طرف خود و چنین تأمین کنندگان شخص ثالث ، وند هرگونه ضمانت نامه دیگری را که ممکن است ضمناً تصویب شود یا به موجب اساسنامه یا قانون قابل اجرا دیگری به کار گرفته شود ، در حداکثر حد مجاز قانون مجاز نیست.

هر از گاهی ، ممکن است ویژگی ها یا عملکردهای سرویسهای ارائه شده را اضافه یا تغییر دهیم. اگر از یک برنامه استفاده می کنید ، ممکن است لازم باشد قبل از دریافت مزایای آن تغییرات ، نسخه جدید یا به روز شده را نصب کنید. ما همچنین ممکن است تصمیم بگیریم که خدمات و یا برخی از سرویسهای Vend را در هر زمان متوقف کنیم و هیچ چیزی در این شرایط به عنوان ضمانتی مبنی بر اینکه برنامه ها یا هر نوع خدمات ارائه دهنده همیشه در دسترس باشد ، یا به شکل فعلی یا اصلاً ، در نظر گرفته نمی شود. یا اینکه ما خدمات ارائه دهنده خدمات یا برنامه ها یا هر نسخه از آنها را پشتیبانی ، نگهداری یا ادامه خواهیم داد.

مسئولیت ما محدود است

تا حداکثر مجاز طبق قانون ، وند مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم ، غیرمستقیم ، حادثه ای ، ویژه ، پیامد یا مثال زدنی از جمله خسارت های ناشی از از دست دادن سود ، تجارت ، حسن نیت ، استفاده ، داده یا سایر موارد غیرممکن نخواهد داشت. ضرر و زیان (حتی اگر در مورد احتمال بروز چنین خسارت هایی به واند توصیه شده باشد) ، ناشی از: (الف) استفاده یا عدم امکان استفاده از خدمات (بطور کامل یا جزئی) یا هرگونه نقص فنی. (ب) هزینه تهیه کالاها و خدمات جایگزین. (ج) دسترسی غیرمجاز به یا تغییر ارتباطات یا داده های شما. (د) اظهارات یا رفتار شخص ثالث در مورد خدمات Vend؛ یا (ه) هر موضوع دیگری که مربوط به خدمات فروشنده است.

در هر صورت ، حداکثر بدهی کل وند تحت یا در ارتباط با این شرایط یا استفاده شما از خدمات Vend محدود به میزان هزینه های پرداخت شده توسط شما در 12 ماه گذشته است.

شما مسئول استفاده شما از خدمات Vend هستید و ما را جبران می كنید

شما مسئولیت کلیه فعالیتهای حاصل از استفاده از خدمات ارائه دهنده از طریق حساب کاربری خود را بر عهده دارید. شما مسئول حفظ امنیت حساب و رمز عبور خود هستید. فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از عدم موفقیت در ایمن نگه داشتن نام کاربری و رمزهای عبور نخواهد داشت.

شما وند را نسبت به همه انواع مسئولیت ، اقدامات ، دادرسی ، مطالبات ، هزینه ها ، هزینه ها و هزینه هایی که ونت ممکن است در نتیجه استفاده از خدمات Vend از طریق حساب شما یا متحمل شده باشد ، جبران می کند. .

بدون استفاده مخرب یا غیرقانونی

شما نباید: (الف) از خدمات Vend به هر روشی غیرقانونی استفاده کنید (یا اگر استفاده از خدمات Vend منجر به نقض هر قانون یا مقرراتی در مورد شما شود) ، برای هر هدف غیرقانونی یا کلاهبرداری ، یا به هر شکلی مغایر با این شرایط؛ (ب) حقوق مالکیت معنوی ما یا افراد شخص ثالث را در رابطه با استفاده شما از خدمات ارائه دهنده نقض کنید. ج) مطالبی را که توهین آمیز ، توهین آمیز یا در غیر این صورت قابل اعتراض در رابطه با استفاده شما از خدمات ارائه دهنده باشد ، منتقل کنید. (د) از خدمات Vend به گونه‌ای استفاده کنید که بتواند سیستم ، امنیت ما را آسیب رسانده ، غیرفعال کند ، سنگین کند ، آسیب دیده یا به خطر بیفتد یا با سایر کاربران اختلال ایجاد کند. (ه) اطلاعات و داده های مربوط به خدمات Vend یا سیستم های ما را جمع آوری یا برداشت و یا سعی در رمزگشایی هرگونه انتقال به و یا از سرورهای در حال انجام هر نوع سرویس Vend؛ (f) اطلاعات مربوط به کاربر دیگر خدمات Vend را به شخص ثالث فاش یا توزیع کنید ، یا از اطلاعات کاربر دیگری برای اهداف بازاریابی استفاده کنید ، مگر اینکه شما اجازه صریح این کاربر را برای انجام آن داشته باشید. یا (ز) ورود به سیستم کاربر یا از طریق رباتها یا سایر روشهای خودکار دسترسی یا ثبت نام کند.

خط مشی استفاده معقول

شما موافقت می کنید از خدمات Vend به روشی معقول استفاده کنید (از جمله ، برای جلوگیری از شک و تردید ، اگر برای یک حساب "نامحدود" مشترک شده اید). اگر تشخیص دهیم که استفاده شما از خدمات Vend معقول نیست یا اینکه استفاده شما باعث خراب عملکرد خدمات Vend برای شما یا سایر کاربران شده است ، ممکن است محدودیت هایی را در استفاده شما از خدمات Vend ارائه دهیم. در صورت امکان ، ما سعی خواهیم کرد حداقل 24 ساعت قبل به شما اطلاع دهیم و خواهان کاهش استفاده شما قبل از اعمال محدودیت هستیم.

محدودیت هایی که در استفاده شما از خدمات Vend ارائه داده اید ، می تواند مقدار و حجم پارامترهای زیر را در مورد هر خرده فروش شامل باشد: (محدود نمی شود): (الف) ذخیره سازی مورد نیاز برای میزبانی و تهیه نسخه پشتیبان از خرده فروشان. (ب) معاملات فروش در هر ماه تقویم؛ (ج) API (رابط برنامه نویسی برنامه) برای هر دوره 5 دقیقه (5 دقیقه) (د) بازدید از صفحه در هر دوره 5 دقیقه (ه) استفاده از پهنای باند در هر دوره بیست و چهار (24) ساعت؛ (ج) بلیط های پشتیبانی که در هر ماه تقویم باز می شوند. یا (g) رسانه ها ، ثبت ها ، کاربران ، محصولات و مشتریان.

مالکیت معنوی

شما موافقت می کنید که وند تمام حقوق مالکیت معنوی موجود در خدمات Vend را در اختیار دارد. شما موافقت می کنید که با این مالکیت کاری را ناسازگار یا کاری انجام دهید. شما نمی توانید از مارک ، مارک تجاری یا آرمهای وند استفاده کنید ، مگر با رضایت کتبی قبلی وند.

شما مجوز دائمی بدون حق امتیاز ، غیرقابل برگشت ، و ثابت برای استفاده در اهداف تجاری خود (از جمله برای بهبود محصول ، تحقیق و توسعه ، تجزیه و تحلیل داده ها و سایر اهداف تجاری معتبر) به وند اعطا می کنید تا اطلاعات و / یا داده های جمع آوری شده توسط Vend را از طریق استفاده شما از فروشنده ارائه دهند. خدمات (مشروط بر اینکه ما اطلاعات یا داده هایی را که شما ارسال کرده اید یا وارد آن دسته از خدمات که از طرف شما پردازش می کنیم جمع یا ناشناس کنیم). به غیر از این حق ، وند مدعی هیچگونه حق مالکیت معنوی در رابطه با اطلاعات یا محتوایی است که شما در خدمات ارائه دهنده وارد می کنید.

شما می توانید نظرات ، انتقادات و پیشنهادات و یا پیشنهادات خود را در مورد خدمات Vend ارائه دهید ، و شما موافقت می کنید که ما بدون هیچگونه تعهدی در مورد شما ، قادر به استفاده ، اصلاح و گنجاندن چنین پیشنهادی خواهیم بود.

حفاظت از داده ها

ما اقدامات فنی و سازمانی مناسبی را برای محافظت از امنیت داده ها یا مطالبی که شما در خدمات ارائه دهنده وارد می کنید ، حفظ خواهیم کرد.

شما مسئولیت پیروی از کلیه قوانین مربوط به حمایت از داده های مربوط به استفاده شما از خدمات Vend و با توجه به هرگونه دستورالعمل صادر شده با توجه به پردازش داده های شخصی که از طریق این سرویس ها به شما ارائه می دهند ، صادر شده است. به طور خاص ، شما باید اطمینان حاصل کنید که کلیه حقوق لازم ، مجوزها یا رضایت نامه های لازم را از هر کاربر نهایی ، مصرف کنندگان ، پرسنل و یا افراد دیگری که داده ها با آنها ارتباط برقرار کرده اند ، به درستی آگاه کرده و به دست آورده اید ، تا بتوانید به فروشنده اجازه دهد تا به طور قانونی به داده های شخصی خود تحت این شرایط دسترسی داشته باشد. برای پردازش اطلاعات شخصی خود در خارج از کشور محل اقامت خود.

شما نمی توانید داده های حساس را برای فروش ارائه دهید (یا به هیچ کاربری اجازه نمی دهید). به منظور استفاده از این شرایط ، "داده های حساس" به معنای داده هایی است که منشأ نژادی یا قومی شخص ، افکار سیاسی ، عقاید مذهبی یا فلسفی ، عضویت در اتحادیه های صنفی ، ژنتیک ، بیومتریک ، داده های بهداشتی ، داده های مربوط به زندگی جنسی یا گرایش جنسی را نشان می دهد. اطلاعات مربوط به محکومیت ها و جرائم کیفری.

اگر در اتحادیه اروپا حضور دارید و استفاده شما از خدمات Vend به ما نیاز دارد تا داده های شخصی را که در محدوده مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا 2016/679 قرار دارد پردازش کنیم ، می توانید ضمیمه پردازش داده ها ("DPA") را بارگیری و اجرای کنید. . پس از اعدام ، DPA باید برای پردازش چنین داده های شخصی اعمال شود و بدین وسیله توسط مرجع درج می شود.

همکاران ادغام شخص ثالث

شما تأیید می کنید که در ارائه برخی از ویژگی ها و خدمات اختیاری ، وند ، با دریافت دستورالعمل از شما ، ممکن است ملزم شود داده های خاصی را که در حساب Vend خود نگهداری شده اید منتقل کنید و در غیر این صورت با شرکای شخص ثالثی که خدماتی را ارائه می دهید ارتباط برقرار کنید. برای ادغام با خدمات Vend ("شرکای ادغام شخص ثالث") انتخاب شد. برای لیست فعلی شرکای ادغام شخص ثالث ما ، اینجا را ببینید .

شما موافقت می کنید که در صورت وقوع چنین انتقال داده ها ، به موجب توافق شما برای استفاده از خدمات شریک یکپارچه سازی شخص ثالث ، انتخاب و دستورالعمل صریح شماست. شما فقط در قبال انتقال داده های وند به شریک ادغام شخص ثالث و ورود به توافق نامه های قراردادی جداگانه با شریک یکپارچه سازی شخص ثالث ، تنها مسئولیت پیروی از کلیه قوانین قابل اجرا (از جمله قوانین مربوط به حمایت از داده ها) را دارید. وند به هیچ وجه مسئولیتی در ارائه خدمات یا پردازش و پردازش اطلاعات از طرف شریک ادغام شخص ثالث ندارد. برای جلوگیری از تردید ، این اشخاص ثالث برای اهداف محافظت از داده ها ، پردازشگرهای وند نیستند.

حذف داده ها

پس از انقضا یا خاتمه این شرایط یا به محض لغو حساب شما ، داده های ارسالی توسط شما به خدمات ارائه دهنده پس از 180 روز حذف می شوند ، مگر اینکه قوانین یا مقررات مربوطه را ملزم به نگه داشتن داده ها برای مدت طولانی تر کند. در حدی که ما همچنان به نگهداری داده ها بپردازیم ، می توان آن را ایمن ساخته و از پردازش بیشتر محافظت کرد ، مگر به میزان مورد نیاز قانون قابل اجرا.

اختلافات

اگر در رابطه با این شرایط (یا نسخه قبلی آنها) بین طرفین اختلاف نظر وجود داشته باشد ، هر یک از طرفین باید درباره ماهیت و جزئیات اختلاف نظر به طرف مقابل اطلاع دهند ، و هیچ یک از طرفین دادگاه یا مراحل داوری را آغاز نخواهند کرد. روال شرح داده شده در این بخش رعایت شده است.

ظرف ده (10) روز کاری از زمان دریافت خبر اختلاف ، مدیران ارشد طرفین برای تلاش برای حل و فصل اختلاف تشکیل می دهند. در صورت عدم حل اختلاف در مدت بیست (20) روز کاری از زمان دریافت خبر اختلاف ، هر یک از طرفین می توانند با اخطار طرف مقابل اختلاف را به میانجیگری ارجاع دهند. اگر این اختلاف در مدت بیست (20) روز کاری از زمان دریافت اطلاعیه اختلاف حل نشود ، هر یک از طرفین می توانند با اخطار طرف مقابل اختلاف را به میانجیگری ارجاع دهند. این میانجیگری در اوکلند ، نیوزیلند انجام خواهد شد و تحت توافق نامه میانجی گری استاندارد LEADR نیوزیلند گنجانیده شده ("LEADR") انجام می شود. اگر طرفین در طی ده (10) روز کاری از دریافت اخطار واسطه ، در مورد واسطه یا حق الزحمه موافقت کنند ،

اگر اختلاف با واسطه حل نشود ، هر یک از طرفین می توانند اختلاف را به داوری الزام آور ارجاع دهند. داوری در اوکلند ، نیوزیلند خواهد بود و نتایج داوری برای هر دو طرف قابل درخواست و الزام آور نخواهد بود.

عمومی

ما با تعدادی از شرکاء ، فروشندگان ارزش افزوده و سایر اشخاص ثالث همکاری می کنیم تا محصولات و خدمات دیگر را با خدمات Vend ارائه داده و به بازار عرضه کنیم. در بعضی موارد ، ما ممکن است یک کمیسیون از طرف آن شرکا و اشخاص ثالث برای مراجعه مشتریان به آنها دریافت کنیم ، یا ممکن است کمیسیون را به اشخاص ثالث که مشتریان به ما مراجعه می کنند ، پرداخت کنیم.

اگر اصرار نكنیم كه شما هر یك از تعهدات خود را تحت این شروط انجام دهید ، یا اگر ما فوراً حقوق خود را در برابر شما اجرا نكنیم ، این بدان معنا نیست كه ما از حقوق خود در برابر شما صرف نظر كردیم و به معنای این نیست كه شما ندارید. برای انجام آن تعهدات

خدمات Vend برای استفاده در مشاغل ارائه می شود ، بنابراین شما مصرف کننده نیستید. به حداکثر میزان مجاز قانون ، هرگونه قانون قانونی یا سایر مقررات حمایت از مصرف کننده (از جمله در قانون تضمین مصرف کننده 1993 و در قانون تجارت عادلانه 1986) در مورد خدمات فروشنده ، این شرایط یا رابطه ما با شما صدق نمی کند.

هر بند در این شرایط جداگانه عمل می کند. اگر هر دادگاه یا مرجع صالحی تصمیم بگیرد كه هر یك از آنها غیرقانونی یا غیرقابل اجرا باشد ، سایر شرایط همچنان در قوت و نتیجه خواهد بود.

شما مجاز به واگذاری ، مجوز فرعی ، نوسازی یا انتقال این شرایط یا هر یک از حقوق تحت لیسانس آنها نیستید. این قوانین طبق قانون نیوزلند اداره می شوند ، و شما (مشروط به بخش "اختلافات" در بالا) شما را برای هر موضوع یا اختلاف ناشی از این شرایط به صلاحیت دادگاه دادگاه های نیوزلند تسلیم می کنید.

شرایط اضافی برای بارگیری فروشگاه App Apple

اگر برنامه ای را از فروشگاه اپل اپل بارگیری کرده اید ، شرایط و ضوابط اضافی زیر اعمال می شود:

این شرایط فقط بین شما و وند است و نه با اپل. ما (و نه اپل) فقط مسئول برنامه و محتوای آن هستیم (مشروط بر این شرایط). شما تأیید می کنید که اپل هیچ تعهدی برای ارائه خدمات پشتیبانی یا پشتیبانی برای شما در ارتباط با برنامه ندارد.

در صورت عدم موفقیت برنامه برای انطباق با هرگونه ضمانتی که ممکن است شامل این شرایط باشد ، ممکن است به اپل اطلاع دهید ، و اپل قیمت خرید (در صورت وجود) را برای برنامه بازپرداخت می کند. به جز موارد فوق ، حداکثر تا حد مجاز توسط قانون قابل اجرا ، اپل هیچگونه ضمانت نامه ضمانت دیگری در رابطه با برنامه نخواهد داشت.

هرگونه ادعایی در رابطه با برنامه مربوط به مسئولیت محصول ، عدم انطباق با الزامات قانونی یا نظارتی قابل اجرا ، ادعاهای تحت حمایت مصرف کننده یا قوانین مشابه یا نقض مالکیت معنوی توسط این شرایط اداره می شود و اپل مسئول چنین ادعاهایی نیست.

شما باید شرایط استفاده از فروشگاه App ، از جمله قوانین استفاده را رعایت کنید.

اپل و شرکتهای تابعه آن ، ذینفعان این شخص ثالث هستند و پس از پذیرش آنها ، اپل حق اجرای این شرایط را در برابر شما خواهد داشت.

سایر شرایط و ضوابط دیگر این شرایط در مورد استفاده شما از برنامه اعمال می شود.


فروشگاه اینترنتی
صندوق فروشگاهی ابری
مدیریت ناوگان(لجستیک)
-