edit

مدیریت فرایندها

ProcessMaker برای پانزدهمین سه ماهه متوالی به عنوان رهبر DPA و BPM پاییز 2022 G2 انتخاب شد.

ProcessMaker با خوشحالی اعلام می کند که برای پانزدهمین سه ماهه متوالی، G2 ما را به عنوان یکی از برترین پلتفرم های مدیریت فرآیند کسب و کار رتبه بندی کرده است. در پنج دسته، ما 15 نشان به دست آوردیم که عنوان آن توسط Leader in Business Process Management و Digital Process Automation عنوان شده است. 

رتبه بندی فصلی G2 افتخار ویژه ای است، زیرا کاملاً بر اساس تجربه و نظرات کاربران ProcessMaker است. بازخورد ارسال شده به سایت آنها از مشتریان واقعی و تأیید شده برای کمک به اطلاع رسانی تصمیمات خرید برای شرکت ها در هر اندازه است.

"[ProcessMaker] راه حلی برای هر فرآیند تجاری قابل تامل دارد ..." 

«ProcessMaker از شما می‌خواهد که موفق شوید - پشتیبانی مشتری و سهولت استفاده، این پلتفرم را به یک پلتفرم عالی تبدیل کرده است!

ProcessMaker به ما کمک کرد تا یک پورتال مشتری را از ابتدا توسعه دهیم - و آنها این کار را خیلی سریع انجام دادند !

G2 کاربران را تشویق می کند تا جنبه های خاص محصول را ارزیابی کنند و در عین حال تجربه کلی برند را نیز ارزیابی کنند. بازخورد دقیق، نظر جهانی ProcessMaker را تشکیل می دهد. در گزارش پاییز 2022، ما در زمینه های زیر امتیازهای برتر را به دست آوردیم: 

مدیریت فرآیند کسب و کار

  • رهبر
  • رهبر حرکت
  • لیدر (شرکتی)
  • رهبر (میانگین بازار)

اتوماسیون فرآیند دیجیتال

  • رهبر
  • رهبر حرکت
  • عملکرد بالا (تجاری)

پلت فرم توسعه کم کد

  • عملکرد بالا
  • عملکرد بالا (تجاری)

اتوماسیون فرم های موبایل

  • رهبر
  • لیدر (شرکتی)

توسعه سریع اپلیکیشن

  • عملکرد بالا
  • عملکرد بالا (تجاری)

در دسته مدیریت فرآیند کسب و کار ، کاربران ابزارهای قوی ما را برای خودکارسازی، نظارت، و بهینه سازی فرآیندها و گردش کار رتبه بندی می کنند. بخش اتوماسیون فرآیند دیجیتال می پرسد که چگونه پلت فرم ما به طور موثر اتوماسیون سرتاسر را هماهنگ می کند. 

ما همچنین در یک دسته مهم دیگر در صدر جدول قرار گرفتیم: پلتفرم های توسعه کد پایین. این بدان معناست که ما با موفقیت به وعده‌های فوق به روشی ساده و کاربرپسند عمل می‌کنیم که هم توسعه‌دهندگان شهروند و هم متخصصان فناوری اطلاعات بتوانند با اطمینان از آن استفاده کنند. 

برایان ریل، مدیرعامل ProcessMaker گفت : «رتبه‌بندی G2 برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا صرفاً بر اساس بازخورد مشتریان ما است . ما نمی‌توانیم بیشتر از این به همه اعضای تیم خود به خاطر تعهد بی‌وقفه‌شان برای ارائه تجربه‌ای درجه یک برای کاربرانمان افتخار کنیم.»

لیست کامل بررسی های ProcessMaker را در G2 بررسی کنید . 

درباره ProcessMaker

ProcessMaker یک راه حل پیشرو در اتوماسیون فرآیند با کد پایین است. ProcessMaker راه‌حل‌های اتوماسیون فرآیند کم‌کد را به بزرگترین شرکت‌های جهان، به‌ویژه در بانکداری، آموزش عالی، و تولید ارائه می‌کند.  

ProcessMaker همکاری تحلیلگران تجاری با فناوری اطلاعات را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری پیچیده که افراد و سیستم های موجود شرکت را به هم متصل می کند، آسان می کند. ProcessMaker که مقر آن در دورهام، کارولینای شمالی، در ایالات متحده است، دارای یک شبکه شریک است که در 35 کشور در پنج قاره گسترش یافته است. صدها مشتری تجاری، از جمله بسیاری از شرکت‌های Fortune 100، به ProcessMaker متکی هستند تا فرآیندهای اصلی کسب‌وکار خود را به‌صورت دیجیتالی تغییر دهند و تصمیم‌گیری سریع‌تر، انطباق بهبود یافته و عملکرد بهتر را امکان‌پذیر کنند.

با مراجعه به www.ProcessMaker.com بیشتر بیاموزید

توصیه شده

ProcessMaker برای تابستان 2022 توسط G2 Crowd به عنوان رهبر دیجیتال فرآیند اتوماسیون و کم کد معرفی شد. ProcessMaker توسط G2 Crowd برای سه ماهه تابستان 2022 به عنوان رهبر حرکت و عملکرد بالا برای دسته های زیر انتخاب شده است: مدیریت فرآیندهای کسب و کار اتوماسیون فرآیندهای دیجیتال...
ProcessMaker به عنوان رهبر BPM و عملکرد بالا در G2 Crowd برای زمستان 2022 انتخاب شد. ProcessMaker مفتخر است اعلام کند که توسط G2 Crowd در راه حل های مدیریت فرآیندهای کسب و کار برای زمستان 2022 به عنوان یک رهبر و عملکرد بالا معرفی شده است. این رتبه بندی بر اساس بررسی های تأیید شده است...
ProcessMaker به عنوان رهبر در G2Crowd برای پاییز 2021 معرفی شد ProcessMaker مفتخر است اعلام کند که توسط G2 Crowd به عنوان یک رهبر در راه حل های مدیریت فرآیندهای کسب و کار برای پاییز 2021 معرفی شده است. این رتبه بندی بر اساس بررسی های تأیید شده توسط ProcessMaker ...
-