edit

طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان

استفاده از کد پایین برای تبدیل دیجیتال

بیشتر سازمان‌ها کمبود ایده‌های درخشان ندارند - آنها فقط از منابعی خجالت می‌کشند تا آنها را زنده کنند. اما تیم های هوشمند از یک میانبر جدید برای پیگیری سریع ابتکارات تحول دیجیتال خود استفاده می کنند. 

به لطف توسعه با کد پایین ، سازمان‌ها اکنون می‌توانند تلاش‌های تحول دیجیتال خود را با سرعت تمام به جلو ببرند. راه‌حل‌های کم‌کد به تیم‌ها کمک می‌کنند تا به سرعت هر چیزی از وب گرفته تا برنامه‌های تلفن همراه را بسازند، همگی با سهولت نسبی. 

کد پایین چرخه‌های توسعه سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند، بنابراین کسب‌وکارها می‌توانند پروژه‌های خود را به‌جای ماه‌ها یا سال‌ها در روزها یا هفته‌ها راه‌اندازی کنند. این بدان معناست که راه‌حل‌های کم‌کد می‌توانند زمان لازم برای توسعه برنامه‌ها و قابلیت‌های جدید را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، و به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهند تا روی آنچه واقعاً مهم است، یعنی اهداف اصلی کسب‌وکارشان، تمرکز کنند.

پلتفرم های کم کد چیست؟

برای کارمندی بدون پیشینه برنامه نویسی به «کدگذاری» اشاره کنید، و آنها احتمالاً صحنه ای از ربات بد یا شبکه اجتماعی را متصور خواهند شد که خطوط هیروگلیف سنگین روی براکت ها و علامت های نقل قول را به هم می زند. 

اما با یک رویکرد کم کد، تصویر کاملاً متفاوت به نظر می رسد. 

پلتفرم های توسعه با کد پایین بیشتر شبیه یک بوم یا تخته سفید هستند. کاربران تجاری، مانند مدیران فروش یا مدیران بازاریابی، می توانند یک دکمه، فیلد فرم، نقطه شروع فرآیند یا رابط API را از یک کتابخانه از پیش ساخته شده بگیرند. آن را بکشید و در گردش کار رها کنید، و — voila — یک برنامه سفارشی یا فرآیند تجاری در حال انجام است. 

رابط های کم کد مانند یک عصای جادویی هستند که نمادها و نحو را به بلوک ها و اشیا تبدیل می کند. تجربه کاربری بیشتر شبیه برنامه‌هایی است که توسعه‌دهندگان غیرحرفه‌ای با آن راحت‌تر هستند - مانند انداختن عکس‌ها یا فلش‌ها در یک ارائه. 

مزایای اصلی استفاده از یک برنامه کم کد چیست؟

مزایای استفاده از راه حل های کم کد عبارتند از:

  • چرخه های توسعه سریعتر : پروژه ها را به سرعت راه اندازی و اجرا کنید.
  • مقیاس‌بندی آسان: بدون نگرانی در مورد اجرای پیچیده، اجزا و ویژگی‌ها را در صورت نیاز اضافه کنید.
  • بهبود بهره وری : سطوح مهارت بیشتری را به فرآیند توسعه دعوت کنید.
  • برنامه ها را با سهولت بیشتری سفارشی کنید و استفاده از آنها را برای مشتریان خود راضی تر کنید. 
  • زمان و هزینه های توسعه را در مقایسه با روش های سنتی 50 تا 90 درصد کاهش دهید . 

مزایای کم کد غیرقابل انکار است. با آن، کسب و کارها می توانند برنامه های راه اندازی را سخت تر کنند، هزینه ها را کاهش دهند و بهره وری را در کل سازمان خود افزایش دهند. 

چگونه ابزارهای کم‌کد به تیم‌ها کمک می‌کنند تا در تلاش‌های تحول دیجیتال خود موفق شوند؟ 

کارکنانی که از ابزارهای کم‌کد استفاده می‌کنند، فقط در تلاش‌های تحول دیجیتال نفوذ نمی‌کنند. گارتنر می‌گوید که این افراد مشتاق در حال ورود هستند و 41 درصد از نیروی کار امروزی را تشکیل می‌دهند

این عوامل تغییر سابقه ای در برنامه نویسی ندارند. 

برخی فقط دارای ذکاوت فنی زیادی هستند. 

برخی دیگر از دپارتمان های داغ هستند که به شدت برای موفقیت در رانندگی با آخرین فناوری سرمایه گذاری شده اند. 

این افراد که به عنوان توسعه دهندگان شهروند شناخته می شوند ، تا سال 2024 پشت فرمان 80 درصد محصولات فناوری خواهند بود . در اینجا نحوه بازنویسی کتاب قوانین در زمینه توسعه برنامه های کاربردی تجاری توسط کد پایین آمده است. 

با کم‌کد کردن، اپلیکیشن‌ها را در زمان کمتری بسازید

از مجموعه‌ای از فناوری‌های دیجیتال کم‌کد استفاده کنید و زمان توسعه ساعت کاهش می‌یابد. کارشناسان می گویند که کد پایین می تواند زمان چرخش را تا 90٪ کاهش دهد . این بدان معناست که اگر یک پروژه ده ماه قبل به طول انجامید، کم کد آن را تنها به 30 روز کاهش می دهد. 

ابزارهای کم کد مشتریان را خوشحال تر می کنند

در محیط‌های IT معمولی و با کد بالا، منابع محدود به این معنی است که فقط پروژه‌های با اولویت بالا سبز می‌شوند. اما با استفاده از کد پایین، می‌توانید مجموعه کارکنانی را که می‌توانند درخواست‌های کوچک‌تر را مطرح کنند، گسترش دهید. کسب‌وکارها می‌توانند تجربیات مشتری پویا و تعاملی‌تری ایجاد کنند، زیرا می‌توانند به راحتی ویژگی‌ها و مؤلفه‌های جدید را در پرواز اضافه کنند. 

خروجی سریع برنامه‌های کم‌کد، رسیدگی به بازخورد کاربران و تنظیم دقیق آن‌ها را برای سازمان‌ها آسان‌تر می‌کند، بدون اینکه منتظر کارکنان محصور فناوری اطلاعات برای یافتن وقت آزاد باشند. 

مکملی برای تخصص IT موجود

اسکادران جدید شما از توسعه دهندگان شهروندی به این معنی نیست که زمان آن فرا رسیده است که به توسعه دهندگان حرفه ای "بسیار طولانی" بگویید. کاملا برعکس: از راه حل های کم کد برای تکمیل تیم توسعه دهنده فعلی خود استفاده کنید. 

توسعه دهندگان نرم افزار با تجربه از این کمک لذت خواهند برد. وال استریت ژورنال تخمین می زند که برای هر اختلال جزئی، فقط یک "زیبا، لطفا؟" بپرس - 23 دقیقه طول می کشد تا یک کارگر دوباره وارد چرخش کارها شود . وقتی دپارتمان ها بتوانند درخواست های سبک خود را انجام دهند، برنامه نویسان برتر می توانند بر روی تعهدات پیچیده تر تمرکز کنند.

با استفاده از هر دو رویکرد توسعه کم‌کد و سنتی، سازمان‌ها می‌توانند مزایای هر یک را به حداکثر برسانند و کارایی را در کل عملیات خود افزایش دهند.

شکاف استعدادهای فناوری را پر کنید

بر اساس یک نظرسنجی، نیمی از کارفرمایان در تلاش برای یافتن نامزدهای با استعداد برای پر کردن مشاغل باز فناوری هستند. این به این معنی است که پروژه‌های با ارزش و ایده‌های بزرگ اغلب بدون هیچ‌کس در راس کار، پشت سر گذاشته می‌شوند. 

با القای فناوری کم‌کد سازمان خود، درهای نوآوری را به روی انبوهی از کارمندان باز می‌کنید. پلتفرم‌های کم‌کد ابزارهای قدرتمندی مانند رابط‌های کاربری کشیدن و رها کردن، کتابخانه‌های داخلی اجزا و ادغام با سیستم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا به سرعت فرآیندهای تجاری سفارشی را با حداقل تلاش ایجاد کنند. 

نتیجه

وقتی نوبت به تحول دیجیتال می‌رسد، کم‌کد راه آینده است. این یک راه آسان‌تر، سریع‌تر و مؤثرتر برای ایجاد برنامه‌های کاربردی تجاری است که می‌تواند باعث تغییر تحول در هر سازمانی شود. اجازه ندهید کمبود منابع شما را مجبور کند که ایده بزرگ بعدی را کنار بگذارید—توسعه با کد پایین راهی برای هر سازمانی است که به دنبال موفقیت در تحول دیجیتال است.

توصیه شده

راهنمای تحول کسب و کار در سال 2023 دگرگونی فرآیند کسب و کار تغییری در نحوه انجام کار سازمان شما است. این شامل ایجاد یا بهبود فرآیندها در سازمان شما و اطمینان از داشتن ابزار مناسب برای ...
3 راه برای تسریع چرخه توسعه با استفاده از Low-code توسعه اپلیکیشن با کد پایین یکی از راه‌های برتری است که تیم‌های چابک بر آن دسته از شرکت‌هایی که هنوز تحت تأثیر مدل برنامه‌نویسی سنتی هستند، شکست می‌دهند. این استراتژی برتر برای تسریع زمان ورود به بازار هیچ نشانه ای از ...
راهنمای اتوماسیون با کد کم هرگز نیاز بیشتری به راه حل های دیجیتال فوری برای مشکلات شرکت وجود نداشته است. اگرچه منابع فناوری اطلاعات برای اجرای این مفاهیم جدید به شدت مورد نیاز هستند، در حال تبدیل شدن به...
-