مدیریت فرآیندها تحت وب

استخراج خودکار دروس از رونوشت ها با استفاده از پردازش هوشمند اسناد

هر سال، بیش از 1.2 میلیون دانش آموز آموزش عالی مدارس را تغییر می دهند . موسسات باید هزاران رونوشت پیچیده را بررسی کنند تا روند را تسهیل کنند. اسناد می توانند چندین صفحه را در بر گیرند و در اندازه های مختلف ظاهر شوند، که هر کدام از طرح بندی متفاوتی نسبت به قبلی استفاده می کنند. این فقط برای کارکنان خسته کننده نیست. زمان های طولانی پردازش در نهایت می تواند سفر دانش آموز به یک مدرک را متوقف کند. برای مدارسی که به دنبال ثبت نام و حفظ دانش‌آموزان از طریق فارغ‌التحصیلی هستند، کارشناسان ویرایش عالی یک فرآیند اعتبار انتقالی را با تمرکز بر سرعت، دقت و ثبات پیشنهاد می‌کنند - چیزی که می‌توانید از طریق پردازش هوشمند اسناد (IDP) به دست آورید. 

سه راه ارزیابی سریع تر رونوشت می تواند باعث رشد ثبت نام شود

برای تقویت نرخ ثبت نام، موسسات عالی در حال بررسی کانال های جدید استخدام هستند. استراتژی‌های پرطرفدار شامل اصلاح مشارکت دانش‌آموز، جذب چشم‌انداز از مناطق وسیع‌تر، و محوری برای یادگیری مجازی است. هر یک از این طرح‌های اصلی انواع جدیدی از رونوشت‌ها را تولید می‌کند که به مؤسسه شما سرازیر می‌شوند که نیاز به تعیین هم ارزی دارند. 

منتظر نمانید تا با یک مانع اداری روبرو شوید که غلبه بر آن دشوار است: فناوری های مناسب مانند IDP را در محل خود قرار دهید تا به طور موثر از این افزایش ثبت نام خلاقانه بهره ببرید. 

افزایش احتمال فارغ التحصیلی دانشجو

یکی از دلایل اصلی که چرا 11 درصد از دانشجویان جامعه که رویای مدرک لیسانس را دارند کاملاً به خط پایان نمی رسند؟ دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده به فرآیند اعتبار انتقال اشاره می کند . مدارسی که به دنبال راه های جدیدی برای افزایش ثبت نام هستند، دیگر نمی توانند این شکاف مهم فارغ التحصیلی را نادیده بگیرند. 

در برخی موارد، دانشجویان انتقالی نمی‌دانند که تجربه قبلی آنها تا چهار تا شش هفته پس از شروع کلاس‌ها به حساب نمی‌آید . درک این موضوع که آنها برای موفقیت باید زمان و پول بیشتری صرف کنند، می تواند دانش آموزان را در زمانی که نرخ ماندگاری بالا ضروری است، دلسرد کند. با حل و فصل درخواست‌ها در یک بازه زمانی کوتاه‌تر، به دانش‌آموزان کمک می‌کنید تا یک برنامه شخصی و مالی با اطمینان بسازند.  

جذب دانش آموزان از مناطق جدید

برخی از کالج ها و دانشگاه ها به دنبال جذب دانشجویان از مناطق جغرافیایی جدید هستند. به عنوان مثال، تگزاس A&M یکی از بالاترین درصد دانشجویانی را دارد که از داخل مرزهای ایالتی می آیند. از سوی دیگر، درصد بسیار کمتری از دانشجویان ورودی در دانشگاه کلرادو، کلرادویی هستند. 

ورود به منطقه جدیدی از دانش آموزان با چالش های اداری قابل توجهی همراه است. رونوشت‌ها می‌توانند از مدارسی باشند که در آن‌ها توافقنامه‌های بیانی ندارید. سیستم های شما با طیف وسیعی از اندازه ها و سبک هایی که موسسات خارج از ایالت (یا خارج از کشور!) استفاده می کنند آشنا نیستند. 

بیجاشدگان داخلی این کار را بر عهده دارند. شما می توانید به سرعت رونوشت ها را در هر قالبی پردازش کنید، حتی اولین باری که به سیستم شما معرفی می شود. 

ارائه برنامه های آنلاین خود را گسترش دهید

موسسات از برنامه های آنلاین برای هموار کردن زمین بازی جغرافیایی استفاده می کنند. به‌جای اینکه دانش‌آموزان را ملزم به ایجاد یک تغییر عظیم در زندگی کنند - بسته بندی خود را جمع کنند و هزاران مایل دورتر شوند - برای ادامه تحصیل، آنها می‌توانند این کار را درست از شهر خود انجام دهند. 

زمانی که دسترسی ملی و جهانی شما گسترش می یابد، تنوع اسناد دریافتی نیز افزایش می یابد. مدرسه خود را با ابزارهای مناسب برای استخراج داده ها از هر رونوشت، فارغ از زبان یا طرح آن، آماده کنید. 

چگونه پردازش هوشمند اسناد، پردازش رونوشت را بهبود می بخشد

با استفاده از روش‌های سنتی، کارکنان شما باید صدها الگوی OCR را بسازند و مدیریت کنند یا دوره‌های آموزشی را به صورت دستی در صفحات گسترده و پایگاه‌های داده تایپ کنند.  

IDP می‌تواند ورود داده‌ها را از تصویر رونوشت به سیستم‌های شما که کارکنان ثبت‌نام شما را باتلاق می‌کند، خودکار کند. چگونه؟ این فناوری مسئولیت ورود، بررسی، طبقه بندی، نقشه برداری و استخراج داده های رونوشت را به نرم افزار منتقل می کند. 

در اینجا مراحل بررسی رونوشت آمده است که پردازش هوشمند سند می تواند به طور خودکار انجام شود.

رونوشت ها را به سیستم تغذیه کنید

رونوشت ها در اشکال، اندازه ها و قالب های مختلف می رسند. IDP می‌تواند انواع رونوشت‌هایی را که از طریق ایمیل، EDI، PDF یا حتی نامه‌های حلزونی اسکن شده دریافت می‌کنید، مرتب کند. 

پردازش اولیه

سپس، IDP رونوشت را برای پردازش آماده می کند. می داند چگونه علائم اشتباه، اسکن های فازی یا حروف بلوک را پاک کند تا راه را برای استخراج داده ها با دقت بالا و شفافیت هموار کند. 

طبقه بندی

مرتب‌سازی دروس از مدارس بین‌المللی، آموزش نظامی، کالج‌های محلی و سایر مؤسسات چهار ساله می‌تواند مانند یک نبرد سخت باشد، اما نه با IDP. در این مرحله، IDP خود تعیین می کند که چه نوع سندی را می خواند.

استخراج رونوشت و اعتبار سنجی

اینجا جایی است که بسیاری از جادوهای اصلی اتفاق می افتد. نرم افزار IDP شما به طور خودکار داده های لازم را از رونوشت بیرون می کشد. می داند که نام دانش آموز، موسسه و سایر جزئیات شخصی از چه شخصیت هایی تشکیل شده است. دوم، اعداد، عناوین و توضیحات دوره را بر اساس قوانین تجاری از پیش تعیین شده شما استخراج می کند. اینجا، IDP: 

  • داده ها را به صورت خودکار استخراج می کند. کارکنان شما دیگر نیازی به دست و پنجه نرم کردن با الگوهای سخت و دشوار ندارند. این نرم افزار می تواند داده ها را مانند یک انسان "خوانده" کند و اطلاعات را بدون راهنمایی یک الگو مطابقت دهد.
  • نتایج کم‌اعتماد را علامت‌گذاری می‌کند ، بنابراین کارکنان فقط باید گاه به گاه موارد پرت را به صورت دستی بررسی کنند. 

دوره های ورودی را ارزیابی کنید

سپس، IDP این اطلاعات را از طریق یک پایگاه داده قواعد بیان یا معادل سازی ارسال می کند. اینجا جایی است که هوش مصنوعی می تواند از اطلاعات استخراج شده مستقل برای کمک به تصمیم گیری استفاده کند. 

  • درس های ورودی را در پایگاه داده بیانی خود جستجو کنید تا معادل های از پیش تعیین شده را مشخص کنید. 
  • مسیریابی دوره های غیر همسان برای تایید نهایی. ردیابی کنید که چه مدت طول می کشد تا پرسنل حیاتی پاسخ دهند، و تلنگرها را برای هرکسی که از خط زمانی خارج شده است توزیع کنید. 
  • ببینید یک درخواست در کجای فرآیند قرار دارد تا بتوانید به‌روزرسانی‌های وضعیت را به دانشجویان یا اعضای هیئت علمی کنجکاو ارائه دهید. 
  • قوانین کسب و کار خود را بیاموزید که تصمیمات جدید هیئت علمی را به کار می‌بندند تا بداند که دوره بعدی را تأیید یا رد کند.
  • برای مستندسازی تصمیمات، با SIS خود یکپارچه شوید. 
  • به طور خودکار دانش آموزان را از حکم نهایی مطلع می کند. 

مدل های هوش مصنوعی با استفاده از آنها هوشمندتر می شوند. با هر رونوشتی که به پلتفرم IDP شما وارد می‌شود، سیستم‌ها سریع‌تر، دقیق‌تر و منسجم‌تر می‌شوند - دقیقاً کیفیت‌هایی که متخصصان برتر برای یک فرآیند اعتبار انتقال مدرن تجویز می‌کنند. با استفاده از پردازش هوشمند سند ، یک فرآیند دست و پا گیر معروف به یکی از کارآمدترین ها تبدیل می شود. 

توصیه شده

چگونه تیم های فیوژن تحول دیجیتال را در آموزش عالی هدایت می کنند AACRAO به نقل از دکتر ژاکلین الیوت، معاون ثبت نام در یک کالج خصوصی هنرهای لیبرال و متخصص در تقویت همکاری بین تیم‌های ویرایش عالی. "چرا برای مردم اینقدر سخت است که ببینند...
چگونه پاسخ به موقع به درخواست های دانش آموز بر مشارکت دانش آموز تأثیر می گذارد زمانی که تجربه کاربری را به دانشجویان مقطع کارشناسی آموزش می‌دادم، از آنها خواستم به سه برندی که احساس می‌کردند با آنها مرتبط هستند فکر کنند و سه برندی که به آنها ارتباط نداشتند...
رفع موانع ثبت نام مجدد دانش آموزان کاهش ثبت‌نام، کالج‌ها و دانشگاه‌ها را تشویق می‌کند تا راه‌های دیگری را به جز استفاده از مجموعه سنتی دانش‌آموختگان دبیرستان کشف کنند. به کجا نگاه می کنند؟ در کالج 36 میلیونی ...

-