مدیریت فرآیندها تحت وب

نرم افزار مدیریت فرآیندها تحت وب چه کمکی به سازمانها می کند و چطور باعث کاهش هزینه ها می شود؟

نرم افزارهای مدیریت فرآیند تحت وب (Web-based Process Management Software) به سازمانهای کوچک و بزرگ کمک می کنند تا فرایندهای بیشتری را با کمترین هزینه و زمان صرف شده، بهبود دهند. با استفاده از این نرم افزارها، شرکت ها می توانند فرآیندهای خود را با توجه به خودکارسازی، برآورد های هوشمند، مانیتورینگ و بهره وری بالاتر بهینه سازی کنند.

این نرم افزارها به مدیران و کارمندان شرکت که برای مدیریت و حل مشکلات در فرآیندهای کاری مشغول به فعالیت هستند، یک سری ابزار و قابلیت های مهم فراهم می کنند. از این جمله می توان به مواردی مانند رصد فرایندها، رشد روند، جستجوی خطاهای متداول، بررسی وضعیت عملکرد فعلی و برآورد تاثیرات تغییرات احتمالی اشاره کرد.

با استفاده از این نرم افزارها می توان هزینه های زیادی که برای مدیریت فرآیند های کاری وجود دارد را کاهش داد. برای نمونه، شرکت های پیشرفته می توانند هزینه های اضافی برای نیروی انسانی (به عنوان مثال: کارکنان مشغول به کار برای مانیتور کردن فعالیت های مختلف) را کاهش دهند. همچنین برای اجرای فرآیندهایی که بیشتر مبتنی بر کامپیوتر و خودکار هستند، هزینه هایی مانند خطاهای انسانی، اشتباهات در ورود داده ها و عدم دقت در پیگیری روند را کاهش می دهند.


-