سیستم bpms

هوش مصنوعی چگونه می تواند به مؤسسات مالی در تسریع پذیرش مشتری کمک کند؟

مشتری بیشتر از همیشه پادشاه است. الزامات و انتظارات بالاست و سازمان‌های بخش مالی نیز به دنبال راه‌هایی برای متمایز کردن خود در حوزه‌های مختلف هستند. این کار دشواری است، زیرا محصولات و خدمات به ندرت منحصر به فرد هستند و تفاوت قیمت ها حداقل است. سازمان هایی که با موفقیت خود را متمایز می کنند، معمولاً با یک تجربه مشتری روان برنده می شوند. بنابراین، در ProcessMaker IDP، پلتفرم خود را غنی کرده‌ایم تا مؤسسات مالی بتوانند از فناوری هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی یکی از اولین تجربیاتی که مشتریان با آنها دارند، استفاده کنند.

قبل از انجام تجارت با مصرف کنندگان یا شرکت ها، مؤسسات مالی موظفند فرآیندهایی را برای شناسایی و تأیید مشتری طی کنند. اسناد و مدارک مالی که برای این کار ارائه می شود معمولاً داده های پیچیده و بدون ساختار هستند که باید به صورت دستی پردازش شوند. این منجر به زمان طولانی پردازش و اغلب تاخیر در فرآیند می شود. اتوماسیون تقریباً تنها گزینه ایجاد تفاوت در اینجا است.

ProcessMaker IDP با استفاده از Intelligent Document Processing (IDP) در این امر موفق بوده است. از نسخه 2.1 پلتفرم خود که اخیراً معرفی شده است، ما امکان حذف گلوگاه ورود دستی مشتری را ارائه می دهیم. برای انجام این کار، اسناد بدون ساختار مبتنی بر مدل های یادگیری ماشینی با منطق و الگوها ترکیب شده و به داده های ساختار یافته مشتری تبدیل می شوند.

پردازش هوشمند اسناد چگونه کار می کند؟
اسناد را می توان از طریق پیوندهای API برای پردازش ارسال کرد یا ProcessMaker IDP می تواند اسناد را از منابع مختلف از جمله اشتراک فایل و ایمیل بازیابی کند. پیش پردازش تصویر تصاویر را از اسناد اسکن شده برای پردازش OCR بهینه می کند. به عنوان مثال بهینه سازی وضوح، کنتراست یا صاف کردن خطوط متن.

با تشخیص نوری متن، ProcessMaker IDP اسناد اسکن شده را به متن قابل ویرایش تبدیل می کند. در ادامه اسناد بر اساس نوع سند طبقه بندی شده و بررسی می شود که آیا اطلاعات کامل است یا خیر. داده های مربوطه از اسناد استخراج شده و به طور خودکار تأیید می شود. برای استخراج می‌توانیم از مدل‌های یادگیری ماشینی از قبل آموزش‌دیده، عبارات منظم یا ترکیبی از هر دو استفاده کنیم. یک رویکرد خاص برای استخراج داده ها از جداول مورد نیاز است که به آن استخراج جدول می گویند. راه حل ما همچنین با ناشناس کردن خودکار داده های شخصی به عنوان بخشی از پردازش، الزامات GDPR را در نظر می گیرد.

با استفاده از این فناوری می توان اسناد را حداقل 50 درصد سریعتر و با خطاهای کمتری پردازش کرد و در عین حال در هزینه ها نیز صرفه جویی کرد. برای کارمندانی که وظایف محوله مشتری را انجام می‌دهند، اتوماسیون به این معنی است که می‌توانند روی مسائل پیچیده‌تر تمرکز کنند تا کارشان چالش‌برانگیزتر شود و بر ارائه خدمات متمرکزتر شود. این به سازمان اجازه می دهد تا خود را حتی بیشتر متمایز کند.

خودکارسازی نوک کوه یخ سوار شدن مشتری
با توجه به اینکه 90 درصد داده‌های جهان ساختاری ندارند، می‌توانید تصور کنید که تسریع ورود مشتری با IDP تنها نوک کوه یخ کاری است که ما می‌توانیم با پلتفرم خود انجام دهیم. به عنوان مثال مدیریت قرارداد، پردازش خودکار فاکتور یا اتاق های پست الکترونیکی کامل و رسیدگی دیجیتالی به مطالبات بیمه. همه این فرآیندها شامل اسناد و اقدامات دستی زیادی است. در این زمینه ها نیز می توان به بهره وری عظیم دست یافت.

توصیه شده

راهنمای مبتدیان برای پردازش هوشمند اسناد IDP روش کار ما با اسناد را متحول می کند. با خودکار کردن زمان هدر رفتن در پس پردازش اسناد، سازمان‌ها می‌توانند به کارایی و دقت بیشتری دست یابند و تصمیمات ما را تقویت کنند...
آینده پردازش هوشمند اسناد (IDP) اکنون، IDP به سلامت در هر صنعت رشد می کند. سازمان‌ها از نرم‌افزار تخصصی برای پردازش فاکتورها و استخراج متن‌های مقدس از کتاب‌های زرد به آرشیوهای تاریخی استفاده می‌کنند. غول های بزرگتر ...
ورود خودکار مشتری با پردازش هوشمند اسناد (IDP) بیاموزید که چگونه می توان از فناوری IDP برای استخراج و اعتبارسنجی داده ها از اسناد حضور مشتری مانند وام مسکن یا دانشگاه استفاده کرد...

طراحی
مدل سازی
اجرا
ارزیابی
بهینه سازی
راهنمای سیستم وب
راهنمای api
-