bpms سیستم

چگونه تیم های فیوژن تحول دیجیتال را در آموزش عالی هدایت می کنند

AACRAO به نقل از دکتر ژاکلین الیوت، معاون ثبت نام در یک کالج خصوصی هنرهای لیبرال و متخصص در تقویت همکاری بین تیم‌های ویرایش عالی . چرا دیدن تصویر بزرگ برای مردم اینقدر سخت است؟ ما باید با هم کار کنیم [برای تأثیرگذاری بر ثبت نام]، نه اینکه به برنامه های خودمان پایبند باشیم.» 

اد عالی همیشه به آنچه آنها « تیم‌های متقابل عملکردی »، « جامعه‌های تمرین » یا آنچه گارتنر از آن به عنوان « تیم‌های همجوشی » یاد می‌کند تکیه کرده است. EDUCAUSE جوامع عمل یا CoP ها را به عنوان وسیله ای برای پیوند گره ها در شبکه های مختلف برای ایجاد ارتباطات جدید می بیند . این گروه‌ها ذهن‌های خلاق را از سراسر دانشگاه به یک دینام چند استعدادی از ایده‌ها و استراتژی‌های تازه جمع می‌کنند.

جامعه عمل چیست؟ 

گوگل از قدرت گروه های الهام گرفته شده در گرفتن عکس های غیر تجویزی آگاه است. غول فناوری کارمندان را به آرامی تشویق نمی کند تا زمینه های جدید مورد علاقه خود را کشف کنند - آنها آشکارا از آنها می خواهند که . به هر حال، Google Maps و Slack در حاشیه یک روز کاری معمولی متولد شدند. مسلماً اولین هجوم به آیفون توسط تعداد کمی از افراد سخت‌کوش پیشگام بود، مفهومی نوپا که افراد بالاتر فکر نمی‌کردند بتواند بال‌هایی را ایجاد کند. 

جامعه تمرینی این رویکرد خلاقانه تر را برای نگاه کردن به آینده اتخاذ می کند. این تحول دیجیتال را دموکراتیک می کند و از مجموعه وسیعی از کارکنان با انگیزه دعوت می کند تا پتانسیل فناوری های جدید را کشف کنند. 

در ویرایش بالاتر، این تطابقات بعید با یکدیگر درگیر می شوند تا بهترین رویکرد را برای مسائل جدید پیدا کنند. ممکن است آنها را در حال بررسی مسائلی مانند: 

  • کارکنان برنامه ریزی فضا، ساخت و ساز و IT بهترین طرح را برای تجهیز صدها کلاس درس با تجهیزات به روز شده AV  طراحی می کنند.
  • بازاریابی، ثبت نام و گروهی از اساتید گرد هم می آیند تا یک کمپین دیجیتالی را با هدف جذب دانشجویان علاقه مند به یک رشته خاص ایجاد کنند.
  • تیمی از کارمندان زندگی مسکونی، طراحان وب و متخصصان سلامت دانشجویان برای شناسایی راه‌های جدید برای حمایت از سلامت روان زبان آموزان مجازی گرد هم می‌آیند. 

CoP ها ریشه در همکاری و اشتراک گذاری دارند. هر یک از اعضای تیم تجربیات شخصی و دپارتمان خود را روی میز می آورد. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند تا ایده‌های کوچک‌تری را که ممکن است با یک ابتکار سنتی گلوله‌آمیز تقویت نشود، آزمایش کنند. سیلوها پایین می آیند، یادگیری در گروه گسترده تری منتشر می شود و جرقه های رویکردهای جدیدی را برای تلاش های تحول دیجیتال می دهد. 

کجا می توانید این ستاره های تمام عیار را بیابید که سکان هدایت فناوری های فردا را به دست بگیرند؟ 

گارتنر آنها را « تکنولوژیست های کسب و کار » می نامد و 41 درصد از نیروی کار را تشکیل می دهند . برخی از کارشناسان ارشد، «کاربردی» و «فناوری» را با نام بازیگوش « فانکی-فناوری » ادغام می‌کنند. 

آنها چه کسانی هستند؟ آنها راهبرد گرا و ذاتی هستند. آنها ممکن است خارج از حوزه فناوری اطلاعات باشند، اما علاقه مند به کار با آخرین فناوری هستند. گروه‌های غیرمعمول چه شور، کنجکاوی، یا وفاداری محض به رشد آینده مؤسسه دارند، شور و حرارت غیرمنتظره‌ای را از خود بروز می‌دهند که می‌تواند تغییرات بزرگی در مؤسسه شما ایجاد کند. 

در بسیاری از دپارتمان‌ها، تنها تعداد انگشت شماری از کارمندان می‌خواهند در ابتکارات فناوری جدید با سرعت تمام پیش بروند. 

دیگران از وضعیت موجود راضی هستند. 

آن‌ها نمی‌خواهند سیستم‌های جدید را بیاموزند یا قدرت مرتبط با تنها فردی بودن را که می‌دانند چگونه آن را انجام دهند، کنار بگذارند . به طرز عجیبی، ایده های تازه محو می شوند. 

تیم‌های فیوژن ایده‌های جدید را برای پیشرفت به پیش می‌برند. آن‌ها افراد با استعداد و آینده‌نگر را از تمام مناطق دانشگاه در یک نیروگاه با انگیزه گرد هم می‌آورند که بدبین‌ها مانع آن نمی‌شوند. تیم های فیوژن ایده های عالی را از جیب های دست نخورده رها می کنند و آنها را در تار و پود موسسه شما حک می کنند. 

8 موردی که جوامع آموزشی عالی شما برای موفقیت به آن نیاز دارند

دگرگونی تنها زمانی می‌تواند وجود داشته باشد که ایده‌ها به روش‌های جدید رد و بدل شوند، و کارمندان احساس راحتی کنند که مناطق خارج از تخصص خود را کشف کنند. در اینجا هشت راه وجود دارد که می توانید جوامع یادگیری را تقویت کنید و ایده های درخشان را از منابع جدید کشف کنید. 

  • آگاهانه اما غیررسمی: تیم های فیوژن به اهداف و اهداف خاصی نیاز دارند، اما محیط گفتگوی آزاد و خلاقانه تر ترجیح داده می شود. یک حوزه تمرکز مانند اینکه چگونه فناوری می تواند رفاه دانش آموز را افزایش دهد یا کارهای سنگین در ورود داده ها را تسریع بخشد، شناسایی کنید. اما، به شرکت کنندگان اجازه دهید تا راه حل های خلاقانه را خارج از محدوده ساختار کار روزمره خود کشف کنند. 
  • مشارکت را ارتقا دهید: برخی از مدیران ممکن است این همکاری گسترده را خارج از موضوع بدانند و ممکن است مشارکت را منع کنند. برای اجتناب از این دام، یک "حامی" از رهبری ارشد منصوب کنید. این شخص باید مشارکت را تشویق کند تا اعضای تیم بدانند که مرکز خلاقیت ارزشمند موسسه است. و اگر رئیس «بگوید اشکالی ندارد»، مردم کمتر در مورد اختصاص دادن زمانی از روزهای پرمشغله خود برای کمک به رشد این بستر ایده‌ها نگران خواهند شد. 
  • اما به شرکت‌کنندگان جایزه ندهید: این گروه‌ها برای کسب امتیاز قهوه‌ای اضافی نیستند. اعضای تیم نباید انتظار داشته باشند که برای حضور در جلسه، جوایز یا ضربه های عملکردی دریافت کنند. ممکن است غیر شهودی به نظر برسد، اما ارائه آشکار مزایا، کارکنان را با انگیزه‌هایی غیر از تغییر دعوت می‌کند. 
  • شبکه گسترده ای ایجاد کنید : برخی افراد به گروه های طوفان فکری نمی پیوندند، صرفاً به این دلیل که نمی دانند وجود دارند. پلیس های جدید را برای هر بخش و سطح کارمند تبلیغ کنید - حتی آنهایی که خارج از گروه همسالان عادی شما هستند. جوامعی که از یک تیم تشکیل شده اند، فقط یک جلسه دیگر هستند و نقطه همکاری متقابل را از دست می دهند. 
  • محدود کردن کارشناسان موضوع: هدف یک CoP یادگیری است . کارشناسان موضوعی که تمایل دارند از دانش خود حمایت کنند و دیگران را از پرسیدن سؤالات ابتدایی منع کنند، یک «نه» هستند. برخی از اعضای تیم ممکن است با مهارت های فنی پایین اما انرژی و اشتیاق بی حد و حصر برای ایجاد تغییر به تیم ملحق شوند. این کارگران باید برای پرسیدن سوال و گشودن بال های خود در حوزه های جدید احساس قدرت کنند. 
  • [➡️ این یکی از ضروریات است ] از ابزارهای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار استفاده کنید: برای همگام سازی تلاش های چندین بخش، تیم های بسیار موثر به اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار (BPA) روی می آورند. ابزارهای BPA وظایف را از سرتاسر دانشگاه در یک گردش کار منفرد ترتیب می دهند. فن‌آوری‌های رباتیک مانند پردازش هوشمند اسناد ، برخی از مراحل را به‌طور مستقل انجام می‌دهند، در حالی که پیگیری‌ها را با کارکنان مسئول تأیید یا ایده‌پردازی هدایت می‌کنند. 
  • بدون ساختار رسمی قدرت: پلیس نباید کسی را درگیر کند که به دنبال «اجرای نمایش» است. عاری از ساختارهای مشترک قدرت، ایده های بزرگ می توانند شکوفا شوند. در حالی که هیچ سلسله مراتب حرفه ای اعمال نشده است، تیم های فیوژن به یک تسهیل کننده برای تنظیم جلسات و حفظ مکالمات نیاز دارند. 
  • به خاطر داشته باشید که از کارگران راه دور استقبال کنید: دسته های اجاق گاز در محیط های کاری مجازی به شدت شکل می گیرند. بدون برخوردهای سرسام آور در راهرو یا اتاق تنقلات، احتمال بیشتری وجود دارد که با همکارانی که می شناسیم ارتباط برقرار کنیم. ندانسته، دلمان برای ملاقات با کارکنان جدید که ممکن است مملو از ایده های متحول کننده باشد، تنگ شده است. یک CoP موفق شامل کارگران در محل و کسانی است که از راه دور کار می کنند. 

با تیم‌های فیوژن و CoP، می‌توانید روابط کاری جدید ایجاد کنید، بینش‌های نوآورانه را باز کنید و ارتباطاتی را آشکار کنید که در غیر این صورت وجود نداشتند. یک CoP نیروی مغزی بین دانشگاهی را که برای تولید ایده های جدید نیاز دارید، متحد می کند. ابزارهای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار، وظایف گام به گامی را که در واقع آنها را از زمین خارج می کند، ردیابی و انجام می دهند. این دو استراتژی که در کنار هم کار می کنند، موسسه شما را به کانون ایده های عملی و متمرکز بر آینده تبدیل می کند.

توصیه شده

چگونه پاسخ به موقع به درخواست های دانش آموز بر مشارکت دانش آموز تأثیر می گذارد زمانی که تجربه کاربری را به دانشجویان مقطع کارشناسی آموزش می‌دادم، از آنها خواستم به سه برندی که احساس می‌کردند با آنها مرتبط هستند فکر کنند و سه برندی که به آنها ارتباط نداشتند...
استخراج خودکار دروس از رونوشت ها با استفاده از پردازش هوشمند اسناد هر سال بیش از 1.2 میلیون دانش آموز دانشگاه های عالی تغییر مدرسه می دهند. موسسات باید هزاران رونوشت پیچیده را بررسی کنند تا روند را تسهیل کنند. اسناد می توانند چندین صفحه را شامل شوند و ...
رفع موانع ثبت نام مجدد دانش آموزان کاهش ثبت‌نام، کالج‌ها و دانشگاه‌ها را تشویق می‌کند تا راه‌های دیگری را به جز استفاده از مجموعه سنتی دانش‌آموختگان دبیرستان کشف کنند. به کجا نگاه می کنند؟ در کالج 36 میلیونی ...

طراحی
مدل سازی
اجرا
ارزیابی
بهینه سازی
راهنمای سیستم وب
راهنمای api
-