سیستم اتوماسیون اداری

معرفی چند نرم افزار برای سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها

سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها به عنوان یک راهکار جهت بهبود بهره وری و کاهش هزینه ها در سازمان ها مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا، نرم افزارهای مختلفی برای پشتیبانی از سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها توسعه داده شده است که در ادامه به معرفی برخی از آنها پرداخته می شود:

1. Microsoft Power Automate: یک نرم افزار اتوماسیون فرآیندی است که امکان پیاده سازی سیستم های یکپارچه اتوماسیون اداری را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان فرآیندهای مختلفی از جمله ایمیل، وب سرویس، فرم ها و... را اتوماسیون کرد.

2. UiPath: این نرم افزار برای اتوماسیون فرآیند کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان فرآیندهای کاری را از جمله پردازش فاکتورهای خرید، پردازش سفارشات و ... را بهبود بخشید.

3. ProcessMaker: این نرم افزار یک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار است که امکان تعریف، پیاده سازی و پایش فرآیندهای کاری را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان فرآیندهای مختلفی از جمله بخشنامه های سازمانی، پرداخت حقوق و دستور کارهای مدیریتی را به صورت اتوماتیک ایجاد کرد.

4. Kissflow: این نرم افزار یک پلتفرم یکپارچه اتوماسیون کاری است که امکان تعریف، پیاده سازی و پایش فرآیندهای کاری را فراهم میکند.


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-