اتوماسیون مکاتبات تحت وب

گفتگوی درون سازمانی

اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌شمار می‌آید. با استفاده از این سیستم‌ها، فرآیندهای مختلف سازمانی را می‌توان به‌صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت انسانی مدیریت کرد. اما این سیستم‌ها برای بهبود ارتباطات درون سازمانی نیز بسیار مفید هستند.

یکی از ویژگی‌هایی که در اتوماسیون اداری وجود دارد، منوی گفتگوی درون سازمانی است. این منو برای ارتباط میان کارمندان سازمان و بحث درباره‌ی موضوعات مختلف مفید است. با اینکه این نوع گفتگو در گذشته نیز موجود بوده، اما با وجود پیشرفت تکنولوژی و به‌وجود‌آمدن سیستم‌های اتوماسیون اداری، بسیاری از سازمان‌ها از این نوع گفتگو درون سازمانی بهره می‌برند.

گفتگوهای درون سازمانی با استفاده از سیستم‌های اتوماسیون اداری بسیار مفید و کارآمد هستند. این سیستم‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا به راحتی با همدیگر صحبت کنند و اطلاعات و مستندات را به‌صورت آنی در اختیار یکدیگر قرار دهند. این قابلیت‌ها به عنوان یک مزیت بسیار مهم در این سیستم‌ها شناخته می‌شود.

با استفاده از منوی گفتگوی درون سازمانی در سیستم اتوماسیون اداری، کاربران می‌توانند به‌راحتی با همدیگر ارتباط برقرار کرده و مستندات مورد نیاز را با هم به‌اشتراک


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-