اتوماسیون مکاتبات تحت وب

سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب چیست؟

اداری و تجاری از طریق اینترنت و بر روی پلتفرم وب ایجاد شده است. با استفاده از این سیستم، کاربران می‌توانند انواع مختلفی از مکاتبات اداری مانند نامه، فکس، ایمیل و غیره را به راحتی مدیریت کرده و پیگیری کنند. از مزایای این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دسترسی آسان: با استفاده از سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب، کاربران می‌توانند به راحتی و با هر دستگاهی که دارای ارتباط اینترنتی است، به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند.

  2. مدیریت بهتر: با استفاده از سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب، کاربران می‌توانند بهترین روش‌های مدیریت مکاتبات را به کار برده و به راحتی پیگیری مکاتبات خود را انجام دهند.

  3. ذخیره‌سازی الکترونیکی: با استفاده از سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب، کاربران می‌توانند تمامی مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی ذخیره کرده و به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند.

  4. امنیت: سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب با استفاده از امنیت و رمزگذاری مناسب، محافظت از اطلاعات و مکاتبات کاربران را تضمین می‌کند.

  5. صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با استفاده از سیستم اتوماسیون مکاتبات تحت وب، کاربران می‌توانند زمان و هزینه‌های مربوط به مدیریت مکاتبات را به صرفه کند


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-