سامانه مکاتبات اداری

سامانه مکاتبات اداری دارای چه ساب سیستم هایی است؟

سامانه مکاتبات اداری ممکن است شامل چندین ساب سیستم باشد که بهبود و مدیریت فرآیندهای مختلف در سازمان را تسهیل می کنند. برخی از این ساب سیستم ها عبارتند از:

  1. سامانه مدیریت سند: این ساب سیستم به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا سند‌های خود را به صورت الکترونیکی مدیریت کنند، بازیابی سریع‌تر و بهبود کیفیت مکاتبات.

  2. سامانه مدیریت کارتابل: این ساب سیستم، به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که کارتابل‌های مختلف را به صورت الکترونیکی مدیریت کنند، کاربران را از وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها باخبر سازد و مدیریت بهبودی برای پاسخ به موقع به کارهای در دست اقدام ارائه دهد.

  3. سامانه ارسال و دریافت نامه: این ساب سیستم به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا نامه‌های خود را به صورت الکترونیکی ارسال و دریافت کنند، ترتیب بندی و ثبت نامه ها را بهبود بخشد و به کاهش هزینه‌ها و زمان برای انجام مکاتبات کمک کند.

  4. سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه: این ساب سیستم به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا پیام‌های کوتاه خود را به صورت الکترونیکی ارسال و دریافت کنند، ارسال پیام های اضطراری و انجام مکاتبات سریع تر.

  5. سامانه مدیریت چک‌ها و قراردادها: این ساب سیستم به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا چک‌ها و قراردادهای خود را به صورت الکترونیکی مدیریت کنند


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-