edit

نرم افزار مدیریت فرآیندها

نرم افزار مدیریت فرآیندها چه ویژگیهایی دارد؟

نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند کاربرد گسترده‌ای در سازمان‌های مختلف دارند و برای اینکه از آن‌ها بهره‌وری بیشتری برداشته شود وظایف و ویژگی‌های آن‌ها باید مورد بررسی و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای این دسته باید با ماژول‌های گوناگون مانند مديريت ارتباط با مشتريان CRM، مديريت سند ECM، کنترل پروسه و کارها BPM، پروژه‌مديريت PM، ارتباطات داخلي و اداري مورد بررسي قرار گيرد. بعضی از ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت فرآیند به شرح زیر هستند:

  1. مدیریت فرآیند: این نرم‌افزارها برای مدیریت فرآیند‌های کسب و کار، شناسایی فرآیند‌ها، تصویرسازی و بهینه‌سازی آن‌ها بکار می‌روند.

  2. کنترل در پروسه و کار: نرم‌افزار مدیریت فرآیند به شما امکان می‌دهد که پروسه و کارها را به خوبی کنترل کنید، مواردی نظیر نظام‌های گردش کار، خط‌مشی، قوانین و روش‌های پیشفرض را مدیریت کنید.

  3. جمع آوری داده‌ها: این نرم‌افزارها به شما این امکان را می‌دهند که از داده‌های خود استفاده کنید، اطلاعاتی نظیر اندازه کار، زمان ایجاد و وقتی که به انجام رسید.

  4. هماهنگی و تعامل: با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید کارها را هماهنگ کرده و با کارشناسان و تیم‌های دیگر بازخورد بگیرید.

  5. ردیابی: این نرم‌افزارها قابلیت ردیابی پیشرفت کار را دارا هستند، از زمانی که پروسه شروع می‌شود تا زمانی که به انجام می‌رسد.

  6. امنیت: امنیت اطلاعات در نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند از اهمیت بالایی برخوردار است و اطلاعات شما در دسترس عده‌ای خارج از سازمان شما قرار نخواهد گرفت.

  7. پورتالهای سازمانی : این پورتال‌ها برای مدیریت خدمات و پشتیبانی و سازماندهی منابع به کاربر بکار می‌روند.

  8. افزایش بهره وری: با استفاده از این نرم‌افزارها می توانید بهره وری کاربران تیم خود را افزایش دهید.

  9. گزارشدهی : گزارش‌دهی در نرم‌افزار مدیریت فرآیند بسیار راحت و سریع است و با نمودارهای دلخواه کاربران گزارش‌های موردنظر خود را تنظیم می‌کنند.

  10. سازگاری با دیگر نرم‌افزارها: برخی از نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند، سازگاری با نرم‌افزارهای دیگر نیز دارند که امکان ایجاد ابزارهای پیشرفته‌تری در اختیار شما می‌گذارند.

  11. کاهش خطا: با استفاده از این نرم‌افزارها می توانید خطاهای انجام کارهای مختلف را کاهش داده و به صورت مطمئن تر کارها را انجام د

اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-