اتوماسیون مکاتبات تحت وب

مدیریت مکاتبات چیست؟

مدیریت مکاتبات چیست؟
مدیریت مکاتبات برای هر سازمانی بسیار سودمند است. مدیریت منابع اطلاعاتی یک شرکت از ایمیل گرفته تا محتوای به اشتراک گذاشته شده با کارمندان و مشتریان است. راه حل های مدیریت مکاتبات شرکت ها را قادر می سازد مکاتبات ورودی، خروجی یا حتی داخلی را ضبط، فهرست بندی، انتقال، پیگیری، انتشار و بایگانی کنند. زمانی که خودکار می‌شود، می‌تواند کارایی سازمان‌ها را به شیوه‌ای کارآمد هزینه، زمان و در عین حال حفظ دقت و امنیت اطلاعات افزایش دهد.

سرمایه گذاری در سامانه اتوماسیون اداری - چرا خودکار؟
کارایی هزینه : مدیریت اطلاعات پر هزینه است و ممکن است منابع شرکت را تخلیه کند. از طریق اتوماسیون، یک کسب و کار می تواند میلیون ها نفر را پس انداز کند و در عین حال مدیریت منابع خود را با کیفیت بالا ارائه دهد. در دنیای امروز، داشتن یک راه حل مقرون به صرفه، کلید تسهیل فرآیند کسب و کار و بازگشت سرمایه است.
 

بهره وری زمان : زمان قدرت است. از آنجایی که مدیریت مکاتبات باعث کاهش زمان می شود، شرکت ها باید روی راه حل هایی سرمایه گذاری کنند که کارایی را افزایش دهند و در عین حال کارآمد باشند. فرآیندهای اتوماسیون سرعت و چابکی را ارائه می‌کنند که از نتایج سودمند پشتیبانی می‌کند، از پاسخ‌های خودکار گرفته تا کمپین‌های ایمیلی که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا زمان و تلاش خود را به سایر وظایف حیاتی اختصاص دهند.
 

افزایش دقت: اتوماسیون خطاها و اشتباهات انسانی را که برای اجتناب از آنها بسیار ضروری است به حداقل می رساند. اتوماسیون می‌تواند بدون اشتباه و یک تجربه عالی برای مشتری فراهم کند که توسط ارتباط خودکار سریع با مشتریان تقویت می‌شود. علاوه بر این، بینش مشتری و داده های اضافی بیشتری را به کسب و کارها می دهد که برای اندازه گیری موثر هستند.
 

امنیت اطلاعات : اطلاعات یک شرکت باید محافظت و ایمن شود، به ویژه داده های جمع آوری شده توسط مشتری. این باید اولویت اصلی یک شرکت باشد تا اعتماد مشتریان و کارکنان را جلب کند. از طریق دیجیتالی کردن مکاتبات شما و خودکار کردن فرآیندهای آن، ایمن نگه داشتن آن آسان تر خواهد شد.
راه حل سامانه اتوماسیون اداری نامه نگار  
سیستم مدیریت مکاتبات ر به سازمان ها این امکان را می دهد که این کار را با ساده کردن کل فرآیند از یک پلت فرم جامع انجام دهند. علاوه بر این، اتوماسیون مورد نیاز را ارائه می دهد که به شرکت ها اجازه می دهد هزینه ها را کاهش دهند و گردش کار خود را بهبود بخشند.

ویژگی های سیستم ردیابی مکاتبات  نامه نگار  
تهیه پیش نویس و ثبت نام :
همه انواع مکاتبات را در سازمان خود ثبت کنید و پاسخ ها را به طور موثر پیش نویسی کنید و در عین حال از یک رابط بصری و آسان برای تطبیق با اکثر فناوری های روز بهره مند شوید.

همکاری و انتقال:
نامه نگار   عملکرد و گردش کار را در سازمان شما با انتقال آسان مکاتبات به پرسنل یا بخش های مختلف بهبود می بخشد.

ردیابی بصری :
ارتباطات سازمانی بدون ساختار را به یک جریان بصری منظم تبدیل کنید تا تمام مکاتبات و پیوندهای بین آنها را پیگیری کنید.

اپلیکیشن موبایل بصری:
وظایف خود را در حال حرکت با ابزارهای موبایل تکمیل کنید که همه عملکردهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.


مدیریت منابع اطلاعاتی شرکت شما وقت گیر و کم هزینه است، با این حال، هنگامی که با یک راه حل خودکار با کیفیت بالا ارائه می شود، می تواند توانایی شرکت شما را برای مقرون به صرفه بودن، افزایش دقت و حفظ ایمنی افزایش دهد.


اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-