اتوماسیون اداری تحت وب

اتوماسیون اداری تحت وب

اتوماسیون اداری ابری با ارائه خدمات به مشتریان و کارمندان به کسب و کارها قدرت می دهد تا رقابتی باقی بمانند:

قابلیت های از راه دور هنگامی که اسناد ضبط و در فضای ابری آپلود می‌شوند، کارمندان می‌توانند در هر زمان و از هر کجای دنیا به آنها دسترسی داشته باشند.
زمان پاسخگویی سریعتر اسناد دیگر در حین حمل و نقل نگهداری نمی شوند.
ارتباطات بهبود یافته کارمندان می توانند به راحتی یک سند را با چندین عضو تیم به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، زمان صرفه جویی شده با کاهش زمان صرف شده برای کارهای دستی به کارمندان اجازه می دهد تا بر تعامل با مشتریان و ارائه خدمات بهبود یافته به مشتریان تمرکز کنند.
گزارش های داده محور فناوری یادگیری ماشینی مانند Indexing   اطلاعات را از چندین نوع سند جمع‌آوری می‌کند تا به  شما کمک کند به راحتی گزارش‌ها را جمع‌آوری کنند.
اطلاعات دقیق و مطمئن مسیریابی خودکار اسناد و نمایه سازی داده ها خطر خطای انسانی و تاخیر زمانی را کاهش می دهد.
راه حل های نوآورانه تر با اتوماسیون اداری ابری، زمان و منابع ذخیره شده با افزایش نیروی انسانی برابری می کند، زیرا کارگران آزاد می شوند تا زمان بیشتری را صرف تفکر، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات کنند.
در هر سازمانی که توسط سرمایه انسانی اداره می شود، عملیات تجاری روان و کارآمد ضروری است. وظایف عملیاتی مانند انطباق، منابع انسانی، تیم های حقوقی و حسابداری اغلب اجتناب ناپذیر هستند، به خصوص با رشد یک تجارت.

با استفاده از ابر به جای سرورهای فیزیکی و انواع دیگر ذخیره‌سازی داده‌های فیزیکی، از جمله سیستم‌های بایگانی کاغذی، شرکت‌ها می‌توانند به طور چشمگیری مقیاس و قابلیت‌های ذخیره‌سازی داده خود را افزایش دهند و در عین حال سرمایه فیزیکی غیرضروری را کاهش دهند. این همچنین شامل حذف پرینترها و سرورهای حجیمی است که می توانند خراب شوند، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و به به روز رسانی های مکرر نیاز دارند. به طور کلی، اتوماسیون اداری ابری نیاز شرکت به دارایی های فیزیکی را به حداقل می رساند و در عین حال کارایی گردش کار را بهبود می بخشد و مقیاس پذیری را افزایش می دهد.

اتوماسیون مکاتبات (ارجاعات)
دبیرخانه
آرشیو الکترونیکی اسناد
جداول پایه
تنظیمات
مدیریت سیستم
اطلاعات پایه نامه
اطلاعات پایه
ابزارهای ادمین
آرشیو اسناد
گزارشات
راهنما
اندیکاتور
نمایش صفحه
نوع سند و الگوها
میزکار-گردش کار
میزکار-مکاتبات
ارسال شده
در دست اقدام
پیش نویس
پایان یافته
دسترسی ها
شخصی
ابزارها
طبقه بندی
پیشخوان خدمت کارکنان
اطلاعات پایه سیستم
اطلاعات کاربردی
دسترسی های سیستم
شخصی سیستم
پست الکترونیک
داشبورد کارکنان
اطلاعات عمومی
-